Healing önskas
Hej,
Jag undrar om någon skulle vilja skicka healing?
Jag har har så ont på höger sida av bröstkorgen, precis under bröstet. Jag tror att jag sträckte en muskel rejält och det har varit såhär i snart 2 veckor.
Det gör ont när jag ligger ner och när jag andas, så healing på det området vore jätteskönt.
Tack snälla :)
Men snälla du, visst har du väll varit till läkaren 😐 tänk om det är något allvarligare, det påverkar ju din andning, mars iväg till docktorn 👍
Jag skickar upp några healing bubblor i etern så kan du plocka ner dem när du är redo.
Räknar med att du vet vad du skall göra så varsågod och krya på dig
Oj, ja, det var ett klokt råd du fick av Bettanbop! Hör av dig igen när du har varit hos läkaren så vi vet att det inte är något allvarligt, och så kan vi skicka healing sen.
Hej igen :)
Tack för svaren, jag ringde till sjukvårdsupplysningen och pratade med en sjuksköterska som sa att det troligtvis är en spricka i revbenet eftersom jag har har alla symptom som smärta vid andning, när man ligger ner, när man böjer sig eller vrider på överkroppen, smärta vid nysning eller hostning.
Det kommer ta 3-5 v att självläka, läkaren kan inte göra mer än att skriva ut smärtstillande
Ah, det var då för väl! Jag skickar lite healing i natt!
#4 Tack så mkt!
Skickar❤️
Det var skön att höra, även om det inte är så mysigt skönt med en spricka heller. Jag fick en sprick i bäcken botten för många år sedan då jag ramla av en häst och landa på höften.
Skickar några healing bubblor till åt dig fyllda med smärtlindring 🤗