God morgon 4:e December
Godmorgon Gunilla och ni andra som tittar in!
Fin bild du visar Gunilla! Jag känner fortfarande välmående efter healingen. Nästa gång skall jag göra mig klar för natten så jag kan ligga kvar, nickade till flera gånger i går. Tack för den sköna healingen!❤️
Hoppas ni alla får en härlig dag att gå till mötes! 😘
" Var nära naturen - var när dig själv "
#2 Grattis Majlar vad roligt, du har all anledning att vara stolt!❤️Gratta sonen också!🙂
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon på er, fin bild på rönnbären Gunilla, vi fick nästan inga alls i år.🌺
Klart du ska va stolt över sonen Majlar, ett stort grattis 🌺
I dag ska jag ta en tur till Ica Maxi, måste fylla på med lite mat. Kanske få lite mer info om hunden som jag eventuellt ska ta hand om och träna upp innan omplacering.
Ha en bra Onsdag 👋
#4 Det är inte rönnbär. Det är Hagtorn.
Ojdå 😇 men jag fick varken rönnbär eller hagtorn i år 😉
Go'MittPåDan allihop!
Klart du ska vara mallig o stolt, Majlar! Grattis till Konstnärssonens bravad! Roligt!
Vad mysigt att ta hand om hund som ska omplaceras, Bettanbop. Men jag skulle nog inte klara av att lämna ifrån mig den igen… Tur att ni finns, som kan ta hand om och se'n "släppa iväg".
Idag blir det tvätt igen o röj. Ska försöka få igång mammas laptop också, som segar så man sliter sig i håret… Få se hur jag lyckas med den saken.
Ska passa på att lapa lite frisk luft också medan vi fortfarande har någon plusgrad. Natten till freda'n ska ju snöovädret o kylan hitta hit också. Får ta o bunkra lite mat, vatten o ved också (för strömavbrotten brukar komma som ett brev på posten vid snöoväder här).
Ha en finfin dag allihop! 🌺
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing