Healing iFokus

Healing

Etikettercd-skivorböcker
Läst 4035 ggr
FiaH
0

Meditationsskivor!!

Jag undrar, om någon har bra tips på meditations skivor, då jag snart ska till ullared och handla. Har hört att dom har skivor där, och då till bra pris. Lite bra tips skulle sitta finfintSkrattandeKram Fia

Tarotsanna
0

Jag gillar Pehr Trollsvedens Änglameditation och Iris Halls Secret garden. Det är ju vägledda meditationer Skrattande Hoppas att du hittar något bra!

skogisen
0

Jag har en favorit just nu  : Bergsmeditation!

FiaH
0

Tack, mina vänner. Lägger till dom på den långa listan..Glad

rosmarin90
0

Har de såna skivor på Ullared? Till bra pris också…

GladRose

FiaH
0

Ja, jag vet en som har köpt där, vad det är för några det vet jag inte, men dom hon köpte gick på ca 50 kr. Det är bra pris tycker jag. Men jag får se, ska dit nästa helg, då återkommer jag med vilka som fanns.Mvh FiaFlört

LottaU
0

Jag rekommenderar varmt Iris Hall:s Secret garden.

Sen självklart min egen Möte med din Andliga Vägledare :-) Men den finns inte att köpa i Ullared!

#5 Det var verkligen bra pris, det är långt under ett inköpspris!

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Elisabeth-J
0

#4 Ullared har en hel del meditationsskivor! Billigt är det ju också så man passar ju på att köpa några när man ändå är där. Själv är jag där 2-3 ggr/år och shoppar loss, snart ä det dags igen Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

FiaH
0

#6 Hej! Så du har gjort en egen skiva. Låter spännande, var kan jag inköpa den? om du har till försäljning.Skrattande

LottaU
0

#8 Den säljer jag via min webshop www.lotusblomman.com

Jag spelade in den för ett par år sen. :-)

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

FiaH
0

Ok, tack så mycket. Ska gå in och kolla..Glad

FiaH
0

Hej Lotta U! Ville bara säga vilken fin sida du har, spännande läsning…..

FiaH
0

Har nu varit och shoppas loss i Ullared, där jag hittade många meditationsskivor, men inga av dom ni alla sa. Men jag är jätte nöjd, underbar och avslappnande skivor. OCH till vilket pris 29 kr och 49 kr.Det var inte dåligt. Kram fiaFlört

MariaJ
0

#1 tarotsanna

Jag kan bara hålla med dig i Pehr Trollsvedens änglameditation och Iris Halls secret garden. Jag har båda och tycker de är väldigt bra. Det finns många fler som är bra, eller varför inte själv banda sin egen meditation och lyssna på den.

Jag har flera egna meditationer som kommit upp, så de kommer jag att använda i mina vägledda meditationer i grupperna. Skrattande

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Tita
0

Är Brgsmeditationen på svenska eller Engelska ?

FiaH
0

Den finns både på svenska och engelska, vet att Terry Evans, har gjort en som han själv guidar en in i meditationen men den är nog på engelska. Mvh Fia

Tita
0

Ok tack då vet jag =)

Tarotsanna
0

#13 MariaJ

Vad bra med egna meditationer Glad När jag har kört en skiva ett tag så ligger jag gärna steget före i meditationen… Och sen funkar det bäst med vägledda för mig för annars så hamnar jag bara i min vardag Räcka ut tungan

Soffe
0

Jag har Hasse Nyanders cd och jag tycker att den är bra :) Någon mer som har den?

FiaH
0

Just nu lyssnar jag på en skiva som heter Öppna Sinnen, har den i vardagliga situationer, när jag stryker eller sitter här, så underbara toner. Det är från Spa serien…Glad

Helenasharmoni
0

Jag har också Hasse Nyanders cd, gillar den. Sen har jag en som riktar sig till det inre barnet och en om min kvinnliga/manliga sida. Kommer inte ihåg vad hon heter som har gjort dem. Kan kolla det om ni är intresserade. Jag har Kristina Wennergrens skiva också, den som ni skrivit om i en annan tråd.

Jag tycker väldigt mycket om guidade meditationer! :-)