God morgon 26:e November
Jag hoppas och tror att ni fĂ„r en riktigt bra Tisdag!đ
Detsamma till dig! đșâ€ïž
God morgon. Idag blir det födelsedagskalas, yngsta dotera blir 32. Vart tar Ären vÀgen.
Jag kommer sÄ vÀl ihÄg dagen hon föddes. Det var drama pÄ hög nivÄ. Fick Äka blÄljus-ambulans pÄ ishala vÀgar till Karlstad. Hon föddes nÀstan i ambulansen, men som tur var hann vi in pÄ förlossningen och vÀl dÀr upptÀcktes det att hon hade navelstrÀngen runt halsen. Det blev stort pÄdrag, jag krystade och lÀkaren tryckte tillbaka.
Jaa, herregud. Till slut fick han loss navelstrĂ€ngen och ut kom en liten ful đunge. Hon hade haft navelstrĂ€ngen lĂ€nge runt hakan, sĂ„ den var indragen och hon hade ett stort överbett.
Hon blev ju snart ÄterstÀlld och förstÄrs den sötaste bÀbisen i hela universum.
Jaa, det var tider det.
Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann.
Godmorgon alla!
Har varit och tagit fasteprover och sÄ fina rosa moln det var ute.Nu skall jag plocka med lite av varje och kanske lÀsa i min bok.
Ha en finfin tisdag!đș
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Morrn! Vilket drama, Majlar! Tur att det gick vĂ€gen. Det finns mycket att vara tacksam för nĂ€r man börjar tĂ€nka efter, idag Ă€r jag sĂ€rskilt tacksam för mina fina hjĂ€lpsamma söner som alltid fixar det som behövs om jag inte klarar det â€ïž
Go'Tisdag allihop!
Vilken entrĂ© hon gjort, din dotter, Majlar! Grattis till dottern o förĂ€ldrarna! đ
HÀr Àr det frostnupet men vackert. Ska strax ut o utfordra vildfÄglar och rÄdjuren.
Se'n bÀr det av till tandlÀkarn! Ingenting jag ser fram emot, har en vÀldans tandlÀkarskrÀck⊠Bet sönder Ànnu en tand för drygt en vecka se'n.. Men det Àr bara att "Bita ihop" - eller inte⊠och stÄ ut.
Ha en fin fortsĂ€ttning pĂ„ da'n allihop! đ
Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge." /Pearl Buck â„· Medarbetare pĂ„ Healing
Tack för i dag och sov gott đŽ