Test - Stenvatten
Jag skulle vilja se om ni känner skillnad på smaken på vatten. Jag skulle vilja att ni lade 2 eller 3 olika stenar i vatten över natten i olika glas. Smaka vattnet på morgonen för att se skillnaden i smaken.
Genom att placera ut en sten i vatten, så ger stenen vattnet energi som då också kan förändra smaken.
Välj själv stenar, de ni eventuellt har hemma. Så inga stora kostnader för att ni ska utföra detta testen inte..
Välj de stenar som ni känner är bra för er just nu, då ni dricker energin från stenen så får ni se en reaktion i kroppen.
Skriv här hur ni upplevde smakförändringen, samt hur /om ni reagerar i kroppen av detta glaset..
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Det måste jag prova, när jag har tvättat stenarna igen..^^
Helena
Måste oxå prova..

En liten varning kanske, kolla först att det inte är en giftig sten.
Jette Holms bok, Kristallernas Värld, tar upp vilka som är olämpliga att använda. Som tur är, är det nog inte dem vi väljer i första hand utan lite mer udda sådana. Jag skriver gärna ner listan om någon vill.
Boken som helhet tycker jag är mycket bra. Vet att någon här använde stenar till Reikehealing och även det tar hon upp tillsammans med mycket annat matnyttigt.
Medarbetare på Feng Shui och Indien

# 3 Helt rätt Clary.. Jag har skrivit en varning ang detta redan i en tråd, men man kan skriva en ny tråd igen. Bättre att skriva det som en egen tråd.. Vill du Clary ??? Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

Jag fixar det under kvällen 
Kram
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tack snälla Clary :-)
Carpe Diem
Maria Johnsson