Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 492 ggr
MariaJ
0

Ett Healingmoln-Hand

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det låter ju lite konstigt, men när jag satt på min lilla balkong i gårkväll så tittade jag bort mot något i himeln som liknade en hand. Molnet var format som en hand med ett enormt ljus i handen. Ljuset som jag såg, gick inte att förverkliga på bilden… Det var enormt..Skrattande Handen hade flyttat sig lite genom att molnet rörde sig i blåsten.. Men när jag fick tag i kameran så blev kortet såhär..Jag vet ju att det är vid solnedgång, men jag kände att det betydde något. Vill gärna vsa er på bilden som medföljer.. Härligt va ???

Kram och ljus !!!   MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Oj oj oj, ja du Maria, den var mäktig, förstår att det betydde något. Kram

Opal
0

Vilken härlig upplevelse Maria. Roligt att du hann fota molnet, det syns ju så tydligt. I ett moln kan man få se mycket.

tarantella
0

vilken härlig upplevelse roligt att du fick den på bild, den var väldigt fint

MariaJ
0

Tack,, jag tror ju att vi kan få mycket svar och mycket signaler utifrån, om vi bara är uppmärksamma och stannar upp och tittar. Man ser ju tydligt fingrar och hand, men det var mycket mer strukturerat då jag först såg det.. Var då en klockren hand med enormt ljus inuti..  Underbart !!!Skrattande

Jag tror att den var till oss alla, och att vi har vår egen kraft och förmåga inom oss, samt i våra händer. Skrattande

Ljus till er !!  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

FiaH
0

Det stämmer nog så bra, jag tror ibland man är dålig på att ta till sig saker utifrån, där finns nog många signaler, bara vi är uppmärksamma som du säger. Och denna var ju klockren, jag blev ganska stum när jag såg den, men signaler har den iallafallFlört

molly57
0

Maria!!vilken underbar bild.Ett tecken,att du är på rätt väg..

Att healing är just din "grej".Att din healing förmåga är stor och den är under utveckling,just nu.Mycket kommer att hända med dig,under den närmaste tiden.Du går från klarhet till klarhet..

Kram //molly

MariaJ
0

Tack Molly57.. Mycket snällt sagt.. jag känner att de visar mig tecken nu överallt ju.. hahahahSkrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

KristinS
0

Härligt foto! Vilken mysig upplevelse för dig Maria.

#5 & #6 Håller helt med er att den bilden ger signaler och att det är ett tecken till Maria.Glad///Kristin

Magi-cat
0

söt! Ser ut som en bäbishand…

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

EvaNy
0

Vilken underbar upplevelse, Maria! Vilken fin bild!

Tuva-Lena
0

Ja, men det är ju en hand! Ser ut som den försöker att greppa någonting. Kanske dig, Maria, och låta dig följa med på en oförglömlig luftfärd bland molnen.. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MariaJ
0

# 11… Ja det vore ju underbart det !!!  Skulle nog behöva surfa omkring i den tystnaden och fatta några ytterligare stora beslut om min framtid. Skrattande Att få sitta på ett moln har alltid varit min dröm..Kram

Carpe Diem

Maria Johnsson

Tuva-Lena
0

Jag drömmer också om att få se världen från ovan - fast inte från ett flygplan förstås - utan mer så där i lugn och ro, ensam med alla underbara intryck. Önskar ibland att jag var en örn: orädd, stark, klok och imponerande. Cool Tryggheten själv. :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

noita86
0

Vilket häftigt foto på handen:D

[Hellas]
0

Helt fantastiskt bild, vad vacker!

Det måste ju vara ditt tecken över något stort du ska hålla dina händer över. Skönt att du får hjälp!

Lycka till

noita86
0

Handen betyder säkert något;)