Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 1448 ggr
[Bettanbop]
1

Känslig av månen

Nog känner jag av månen allt, tror att det är månens verk i alla fall.

Känns som om nerverna ligger på ytan över hela kroppen, det pirrar i kroppen som om det är en rysning på gång. Eller som om jag får en initiering och utrensning 🥵 och jag som ska åka till massage kursen nu snart 😛

Hur känns det för er? känner ni av månens kraft? 🌛

[Sparkle*]1
1

Jodå, det kan kännas. Lite olustiga känslor och utrensning i kroppen nästan.. Saker som lätt kommer upp till ytan. 🥵

Får väl försöka heala mig lite ikväll. 🙂

Malava
1

Påtagligt utan överdrift

TezzD
1

Jag blir pigg och får dov huvudvärk 🤪 Somnade dock mkt fort igår efter jag lagt mig och det är ovanligt 🤔 om det är en "ny effekt" så får det gärna vara fullmåne jämt! 😎

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

allhealing
4

Ebb och flod är kraftfullare vid ny och fullmåne. Liknelsen med människan är att även hon består av mycket vatten. Att personer som är i mer kontakt med sina känslor har förmågan att på ett väldigt subtilt plan känna av månen är därför enligt mig en normal reaktion. En högkänslig person ,HSP är därför enligt min förståelse mer mottaglig för hur vätskor i kroppen reagerar och förmedlar den informationen vidare när såväl solens som månens dragningskraft påverkar våra vätskor, jämfört med en person som inte har denna kontakt med sina känslor inom sig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Andina
1

Ny- och Fullmånen styr verkligen både min sömn och mina drömmar!

Förr om åren blev sömnen stökig o ett väldigt drömmande vid fullmåne. Se'n, för ett antal år sedan blev det precis tvärtom - jag sov hur bra som helst vid fullmåne och drömmarna lyste med sin frånvaro. 
Numera tycks det ha vänt igen, så ju närmare fullmåne jag kommer desto mer splittrad sömn och ett väldans resande i Drömdimensionerna. D v s jag minns nattresorna mer aktivt nu igen.

Fullmånen piggar upp också… 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing