Godmorgon 13/11
Goddagens alla godingar! đJag Ă€r ju inte den morgonpiggaste precis, sĂ„ jag vill bara sĂ€ga att det Ă€r fritt fram att skapa morgontrĂ„dar, ni behöver inte alls vĂ€nta pĂ„ att jag gör det đ
Idag ska jag bada tre pudlar och klippa en av dem, de tvĂ„ andra sparar jag pĂ€ls pĂ„ för jag ska pĂ„ klippkurs nĂ€sta helg. Att klippa pudel till utstĂ€llning Ă€r roligt men svĂ„rt, det Ă€r mycket att tĂ€nka pĂ„ för att det ska bli bra đoch man behöver trĂ€na mycket.
God förmiddag Amandla och ni andra som snart trillar in đ
Idag lyser solan pÄ vÄrt gnistrande vita snölager.
PÄ dagens att göra lista stÄr det blommorna, sÄ de ska bli lite ompysslade i dag, det stÄr Àven vÀvstol, den ska bÀras ner frÄn övervÄningen och förhoppningsvis fÄ ny Àgare i dag. SÄ stÄr det hundarna, de ska lite pedikyr och pÀlsvÄrd ocksÄ.
Ha en bra dag alla đș
God förmiddag alla. Har varit pÄ akupunktur för artroskÀnet idag igen. ska börja KnÀskola i december. Sen tejpade hon det och det kÀnns bra. Första gÄngen jag provar det. Försöker med allt, för att slippa Àta vÀrktabletter som jag inte tÄl.
Ha en fin dag alla och var rĂ€dda om varannđ
Godförmiddag alla!
I gÄr hade jag en trevlig kvÀll var pÄ Medis och lyssnade pÄ Lill Linfors och hennes duktiga musiker.
Hopas det skall hjÀlpa dig med tejpningen, jag tÄl inte heller vÀrktabletter det Àr pÄ bÄde gott och ont.
Solen Àr framme i dag sÄ det blir en fin promenad i dag!
Ha det bra hela dagen!
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
God mitt pÄ dagen.
Ăr hemma och Ă€ter lunch och önskar att jag hann ta en promenad i det vackra solskenet, men det fĂ„r bli en annan dagâŠ
Mitt nÀst yngsta barnbarn fyller 2 Är idag sÄ jag har ringt och sjungit för henne och nÀsta vecka fÄr jag sjunga för mitt yngsta, som Àven hon fyller 2 Är.
Ha en fortsatt trevlig Lill-Lördag đș

God middag.
Tittar in och önskar er alla en fortsatt fin dagđș