Healing iFokus

Healing

Läst 316 ggr
Skogshumblan
2

God 12 november.

God morgon vänner. Här sitter jag i mörkret och pillar i mig lite frukost. Ute är mörkt och jag hör hur regnet smattrar mot fönstren. Hoppas på lika fint väder som igår. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
2

God morgon Skogshumblan, god morgon alla andra som tittar in!

Du är verkligen uppe i ottan Skogshumblan! Sitter och äter frukost nu jag och ska strax bege mig till jobbet.

Ha en fin dag alla!☀️

( Bild: www.photobucket.com )

aurora borealis photo:  southern-lights-aurora-australis-bbc-planet.gif

TezzD
2

Godmorgon kära Healingvänner! 
Jag sitter framför datorn, efter en natt utan sömn tack vare 1 åringen och en tidig morgon tack vare 3 åringen, så är man heeelt slutkörd. 

Idag ska barnen till dagis, så jag får passa på att vila sen.

Min dag består f.ö av städning.

Igår tog jag hela toaletten (Inkl tvättmaskin och torktumlare, kakel, ja, rubbet!), och nu glänser det minsann överallt och doftar gott. Love it! 😉 Nu är det bara resten av lägenheten kvar 🤪 intressant va? haha🤐🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[rore]
3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej och god morgon i tråden!

Här regnar det småspik och blåser kallt. *hua hua*

Fast det var rätt så uppfriskande med promenaden. Vaknade liksom till ordentligt.👍

Sitter här och förundras över alla möjligheter som har kommit till mig på sistone förundras över min egna velighet, Istället för att bara tuta och köra.

Eller Ja, tutar och kör gör jag visserligen ändå. Men med en viss osäkerhet i kroppen ska ju erkännas.

Spännande är det i alla fall.

Så jag tackar livet!

Indiania
2

Godmorgon alla!

Vad tidigt du är uppe Skogshumblan, jag har nyss vaknat.
Underbart norrsken Gunilla och fin låt du bjuder på Rore!

Ha en fin dag med det ni gör! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Indiania
2

#2 Rosalee hoppas du får vila lite i dag också! 🎈

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Här är det full fart på fåglarna, de flyger fram och tillbaka, det är så kul att titta på. Jag minns min mormor, hon satt vid sitt köksfönster på en pall med en liten teaterkikare och njöt av fåglarna som hon bjöd på lunch varje dag. Hon var så söt när hon satt där.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Härligt norrsken Gunilla

foto majlar

Amandla
1

Goddagens! Jag har varit iväg och uträttat ärenden på förmiddagen, och så passade jag på att kolla in julsakerna på några av stadens blomsterhandlare. Jag köpte fem vackra julgranskulor av glas, kunde inte låta bli 😃ÄLSKAR julsaker!

Skogshumblan
4

God kväll! Ja jag gillar att ha tid på mig så KL 05 ringer klockan och sen har jag ca 1,5 H på mig att fixa barnens saker,mig själv och så. Inte alltid jag behöver utnyttja all den tiden på mig men då får man ju en stund att meditera och ladda upp inför dagen. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

TezzD
1

Önskar att jag vore som dig… 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.