Healing iFokus

Healing

LĂ€st 1838 ggr
[GunillaF]
4

God middag 11/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen morgontrĂ„d och klockan har slagit lunch!!!!😼

Vet ni att det Ă€r tillĂ„tet för vem som helst att göra morgontrĂ„d och Ă€ven andra trĂ„dar nĂ€r ni kommer pĂ„ nĂ„tt😉

Hoppas ni har en bra MÄndag och att den blir Ànnu bÀttre framÄt kvÀllningen.

Jag har lunch nu och efter jobbet ikvÀll sÄ ska jag ivÀg till blomsterbutiken och gÄ en minikurs och binda mig en julkrans. Gjorde det i fjol ocksÄ och det var en trevlig kvÀll!

Ha det gott alla healers!🙂

(Foto pÄ kransen jag gjorde i fjol)

Amandla
2

Goddagens! Jag Ă€r lite trött efter helgens utflykt (var pĂ„ konferans med pudelklubben) men helt okej đŸ™‚

Skogshumblan
2

God middag. Gunilla vilken fin krans, hoppas ni fĂ„r en trevlig kvĂ€ll. FĂ„r vi se resultatet senare i veckan? Amandla, vĂ€lkommen hem. Hoppas du inte fĂ„tt en överdos av pudelprat och mĂ€nniskor. :) SjĂ€lv gĂ„r jag hĂ€r och duckar fint för det som borde göras. Är man ledig sĂ„ Ă€r man vĂ€l?!;P Ska strax hĂ€mta sonen i skolan och dĂ„ Ă€r det slut pĂ„ lojheten. Mina barn brukar leka fint och har kul ihop sĂ„ dĂ„ fĂ„r jag masa mig ivĂ€g och ta itu med mĂ„stet i tvĂ€ttstugan
. Ha en fortsatt fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
3

Skogis, jag tror Ă€rligt talat inte att det Ă€r möjligt med överdos av pudelprat đŸ˜‚

Skogshumblan
2

Amandla, sÄ bra för dÄ Àr det inte nÄgon fara med,dig idag dÄ;P

/ Skogshumblan

Amandla
1

Oh nej, mig Ă€r det inte minsta synd om đŸ˜ƒ

TezzD
1

Fin krans Gunilla! O jag hoppas att det kommer en sĂ„dan kurs hit ocksĂ„ i Ă„r đŸŒș

HjÀrtaRosalee
SajtVĂ€rd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
2

God eftermiddag. GĂ„r omkring och fryser och huttrar. 

Är lite ledsen ocksĂ„. Vi har redan satt ut fĂ„gelhus och andra hĂ€ngen med mat i dag till smĂ„fĂ„glarna. Det första jag fĂ„r se Ă€r hur grannkatten kommer med en liten fĂ„gel dinglande frĂ„n munnen. 

Vad ska man göra. Jag vet ju att det Ă€r deras naturliga beteende, att jaga. Men det Ă€r sĂ„ sorgligt för han hĂ„ller pĂ„ hela dagarna. Förra Ă„ret slutade vi att mata, dĂ„ jag tyckte det var jobbigt att se honom ligga dĂ€r i snön och vakta hela dagarna, han har det ju inte heller sĂ„ lĂ€tt. Han har vĂ€l svĂ„rt att lĂ„ta bli. 

Ska man mata och ha överseende, trots allt,  Ă€r det vĂ€l fler fĂ„glar som hinner Ă€ta, Ă€n att bli Ă€tna. 

Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann.

Skogshumblan
1

Majlar, förstÄr dig helt! Jag undrar, kan ni hÀgna in omrÄdet ni matar sÄ fÄglarna kommer Ät men inte katten? Typ ett högt hönsnÀt eller liknande runt sjÀlva matplatsen.

/ Skogshumblan

Indiania
1

God eftermiddag alla!

#0 SÄ fin din krans Àr Gunilla.

#7 Majlar jag reagerar likadant de gÄnger vÄr katt tar en fÄgel det gÄr bara inte att vÀnja sig vid det. Som tur Àr hÀnder det inte sÄ ofta i alla fall.

Ha en fin eftermiddag o kvĂ€ll! đŸŒș

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

[GunillaF]
2

Har haft en trevlig stund i kvĂ€ll, med en hel hög damer och kransbindning.

[GunillaF]
3

Min

Amandla
2

SĂ„ fin krans du gjort! SĂ„g att en av stadens blomhandlare skulle ha kransbindning, jag kanske skulle göra slag i saken och anmĂ€la mig

Skogshumblan
2

Gudars sÄ fin Gunilla! Amandla ja gör det! Jag skulle ocksÄ göra krans, har stommar och trÄd men fÄr lÀnsa lite i mammas trÀdgÄrd först. :)

/ Skogshumblan

Indiania
2

#11 JĂ€ttefin krans Gunilla!đŸ™‚â€ïž

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

[GunillaF]
2

Tack hörni! Om ni har möjlighet sÄ gör en krans. Hemma eller hos nÄgon blomsterhandlare. Tipsa blomsterhandlare om det hÀr ocksÄ.

TezzD
2

Å sĂ„ fin den blev! đŸ˜ƒ

HjÀrtaRosalee
SajtVĂ€rd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.