God morgon 9 november
Morrn! Jag älskar tidiga morgnar. Inte. Idag är det för en rolig sak, jag ska ägna hela helgen åt pudelnörderi ihop med andra pudelnördar i pudelklubben, vi ska bara prata pudel 😃Jag kommer att kika in någon gång här emellanåt. Ha det gott allihop! 🤗
Godmorgon alla!
Vaknade tidigt när katten skulle ut så nu sitter jag här. Det går inte att sätta in bilder heller, undrar om det bara är jag som har problem?
Önskar er alla en fin dag!☀️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Amandla - jag beundrar ditt nörderi. Satt och funderade på det du skrev och min spontana tanke var att så där nördig på en och samma sak skulle jag aldrig kunna bli - hmmm- tills jag kom på att jag är redan nördig när det gäller te x plocka svamp…har säkert många andra saker jag är lite nördig på. Dock inte pudlar, inte hundar alls faktiskt.
Hoppas ni får en toppendag med ert pudelnörderi🤓😃
Indiania - god morgon! Har du sparkat igång dagen? Hoppas du får en fin dag vännen. Här är det galet grått och mörkt…
Till alla er andra som tittar hit - ha en go lördag
kram Lena
Go'Morron på blanka eftermidda'n!
Hoppas du får en härlig nördarhelg tillsammans med pudelnördar-klubben, Amandla!
Här är det grått, stilla och regnet som väntats börjar droppa ner nu.
Haft läckage i duschavloppet… blött, blött, blött, men förhoppningsvis är den fixad nu o håller… och jag håller tummarna!
Har besök i helgen så det blir mycket babbel o bubbel. Mysigt.
Tittar in lite senare idag och försöker läsa ikapp så gott det går.
Ha en go' fortsättning på lörda'n allihop! ☀️
Och tack för härliga o gnistrande bilder. 🌺
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tittar in och önskar alla goa healars en fin fortsättning på kvällen och en härlig söndag🌺🤗
Här har det varit halv storm och ösregn hela dagen! Urtrist, börjar faktiskt längta efter snö istället för detta regnande som varit nu i över en vecka om inte mer!☔️😕
Tack för fina bilder, de piggar upp!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Sitter och tittar och lyssnar på underbar countrymusik på SVT10!❤️
God natt och sov så gott är ni lägger er! 😴