Healing iFokus

Healing

Läst 595 ggr
Andina
2

Go'Morron 5 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron i stugorna! 

Lugnt o fridfullt här inne - jag hoppas er morgon varit lika lugn o fridfull. Själv somnade jag sent inatt så det blev en sen morgon också.

Grått, regn och vindbyar som kastar sig hejdlöst mellan trädgrenarna. Men än så länge plusgrader o ingen snö, tack o lov!

Få se om jag får fart på mig snart så att jag hejdlöst kan kasta mig mellan måstehögarna som blivit ännu högre de senaste dagarna när jag inte tagit tag i dem. 

Men först får det bli en kopp kaffe… eller té… eller…

Go'Morron folks! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag Andina. Här är det grått och trist, precis som det ska vara. Eller??

Det känns som november är den svartaste månaden, så jag har redan hängt upp min lysande julkrans på väggen. Varför vänta.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

foto majlar

Indiania
2

God förmiddag alla!

Hade en ordentlig sovmorgon i dag frågan är om det gör någon nytta?

Solen är framme så en promenad lär det väl bli i dag.☀️

DEt gör du rätt i Majlar att du lyser upp med din krans.🙂

Ha en fin fortsättning på dagen!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Bettanbop]
2

Hejsan svejsan 👋

I går regnade det heeeela dan, i morse när jag kom ut med vovvarna så var det något vitt damm på marken, håhåjaja då har det snöat i natt. Snöfall numer två av fem innan snön ligger kvar 👍

[GunillaF]
2

Gad mitt i dagen!

Jaa, nog är det mörkt och trist nu alltid! Trött blir man av detta mörker. I morse höll jag nästan på att komma för sent till jobbet p.ga. av att jag försov mig. Men rackarns vad snabb o effektiv man är när det är tidspress.

Ha en fortsatt bra Tisdag!🌺