God morgon 1:a November
God morgon alla healers!
I dag har vi första November och Allhelgonadagen. En dag, en helg då vi tänker extra mycket på våra kära som gått före oss till andra sidan. Jag åker till graven och tänder ljus och gör fint senare i dag.
Ha en fin dag alla!🌺
Foto, GunillaF
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag måste få lägga in det här klippet från Hollands talangtävling.
Ta er tid att lyssna på den här tjejen! Helt otroligt vilken röst!
God morgon! Tack för fina bilder, så vackra! Här är ledigt och lojt. Har massor jag skulle behöva göra i jobbet men min dator är inlämnad för någon uppdatering så jag får öva mig i att vara helt ledig. Inte fel alls!. Ska röja idag, min mamma är på G. Men först lite kaffe, ostkaka med sylt och kik in här :) Ha en skön fredag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Morrn! Idag kommer min familj hit på middag, vi blir åtta personer så vi är inte så många. Jag ska laga helstekt fläskfilé med grönpepparsås, till det blir det hasselbackspotatis, sallad och sparris. Efterrätt ska bli en amerikansk äppelkaka. Innan vi äter går vi upp till kyrkogården och sätter ljus på gravarna och i minneslunden.
Go'Eftermiddag allihop!
Ja, det lär bli oerhört vackert och ljusfyllt på gravgårdarna ikväll. Jag tror att jag hoppar över att åka till graven idag, det brukar bli ett eländigt trafikkaos och mängder med folk (på en av sveriges största kyrkogårdar). Tänder nog ljus här hemma istället.
Har sett att denna änglaröst figurerar överallt nu - måste ta fram gammellappen igen, så att jag kan se, eller framför allt lyssna, till henne.
Ha en fin Allhelgonadag allihop! 🌺
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Hoppas ni haft och har en fin Allhelgonadag - med många fina minnen av era nära och kära från förr och nu! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina och detsamma till dig!❤️🌺
" Var nära naturen - var när dig själv "