Tecken..
Nu på slutet ser jag hjärtan överallt. Hittade ju en sten formad som ett hjärta, såg ett hjärta i molnen en dag, såg ett hjärta i melonköttet en dag.
Plus att jag ser ordet Själsfrände/tvillingsjäl i tidningar och på tv:n. Kan byta kanal och där så står ordet där i en mening. Jag kan ta en tidning och ska läsa den och där står ordet.
Hmm, så härligt det låter, det kommer kanske snart in en ny person i livet som kanske kommer att betyda mycket gör dig, kanske din tvillingsjäl. Lycka till. Kram

härligt det låter, du får berätta för oss senare om det är så att din själsfrände kanske dyker upp inom snar framtid

Ja, det skulle ju vara underbart. Det är det man går och drömmer om och vill ska hända.

Om man tittar i boken Vägvisare Universum viskar till dej betyder Hjärta är en symbol för kärlek och lycka,det kallas för den sanna kärlekens punkt och anses representera våra känslor.
Lycka till
Härligt!
Det här med tecken som visar sig i rätt tid, oftast precis när man behöver dem bäst och hur de dyker upp på de mest förunderliga sätt är väldigt intressant och fantastiskt.
Man är aldrig ensam även om det kan kännas så.
Det är även som om tecknen inte ger sig förrän man sett och agerat :-).
Lycka till med dina hjärtan!

Håller helt med. Jag har fattat många beslut idag, efter att jag fått åtskilliga signaler utifrån.. Så visst visar dom oss vår rätta väg, eller förbereder oss på vad som kommer in i våra liv.
Jättehärligt att man kan kommunicera på det fysiska planet.
Kram och ljus Mariaj:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör