Snälla snälla healinggodingar
Jag ber er, snälla skicka mig kraft och styrka att ta mig igenom detta… Snälla skicka bubblor till min lilla 1 åring… jag ber er… detta var det värsta jag varit med om, den smärtan, det traumat, allting. Jag gråter i floder för jag anklagar mig själv..
Min dotter är en sparkare, en rumphoppare som jag kallar det. Och idag, på en 10 dels sekund när jag vänder mig ocm och säger NEJ till storasyster, så sparkar hon hårt en gång och flyger ner i golvet från skötbordet…
Vi har spenderat hela förmiddagen på akuten, gråt, panik, ont, röntgen, morfin… (Dom kallade det ngt annat men förklarade det som morfinverkan)
Nu är vi hemma… hon har fraktur på smalbenet fram. En rejäl sådan.
OCh har nu fått gips skena ända från tårna upp till rumpan… om en vecka blir det hel-gips… hela vägen…
snälla hjälp mig att hjälpa henne läka och bli av med smärtorna….
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Så oerhört jobbigt och smärtsamt för dig Rosalee. Stackars din lilla flicka. Men du får inte skuldbelägga dig själv för detta. Jag sänder goda tankar till dig och din lilla flicka.❤️❤️
Lilla gumman. Sänder kärlek och energi till dig och din situation.
Eftersom vi inte skickar healing till barn under 8 år (se forumreglerna) - så sänder jag stärkande och värmande tankar, fyllda av kärlek och ljus till din lilla tjej! Jag ber även om all hjälp och healing hon kan få från Andevärlden!
Sänder även all kärlek och 'healingbubblor' till dig, Rosalee! Och detta med att förebrå dig själv, du vet ju att det inte är ditt fel, en sekund kan vara helt olik den andra när det gäller barn, och det är inget vi kan förhindra. Sänd lite kärlek till dig själv också, du är den bästaste mor dina barn kan ha! ❤️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tänker goda tankar och kan fortsätta tänka så då och då under dagen. Försök att inte skuldbelägga dig själv olyckor sker.
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Rosalee jag sänder kärleksfulla och värmande och ljusa tankar till din lilla dotter. 😘
Jag säger som dom andra du kan inte skuldbelägga dig själv för detta det vet du själv innerst inne. Massor med helande styrkekramar till dig!❤️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Skickar tankar av kärlek till er situation och en olycka händer så lätt.. Men det hade kunnat gå värre ett ben läker ju ändå ganska snabbt på små barn.. ❤️❤️
Så fin din lilla Skruttan är, detta kommer att gå bra Rosalee! ❤️
Ni är lika fina alla tre på nästa bild! Det var inte ditt fel Rosalee det är sådan´t som händer på ett ögonblick. Försök att släpp på dessa känslor så mår du bättre själv också!
Kramar om☀️
" Var nära naturen - var när dig själv "
Lilla pluttan! Vilka sötnosar, alla tre! 😘
Som Sol69 skriver, så läker barn oftast snabbt och bra. Så snart är detta ett 'minne blott'. Och det minnet bleknar snabbt i lilltjejen!
Själv bröt jag foten när jag var 1,5 år (stod med tårna under en dörr och föll rakt baklänges) - men det minns jag inte en gnutta av. Och även fast minnet nog finns kvar i mitt undermedvetna, så tror jag inte att det haft någon större påverkan på mig under mitt resterande liv heller.
Så torka tårar och själförebråelser - och krama om er allihop istället!
🤗
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Åh men lilla lilla skruttan! Sänder er goda tankar och en önskan om snar bättring.
Och jag säger som flera redan sagt; Förberå dig inte, olyckan är så snabbt framme.
Styrkekramar till er allesammans!❤️
Kram till er alla❤️
Jag skickar en Ängel till er med en stor famn av kärlek värme och goda tankar som du kan fördela som du vill (likt Bubblor) ❤️
Det är lätt för oss att säga att du inte ska förebrå dig själv, men det är ju det man gör i första läget. Men när första choken har lagt sig så ser du bättre att det var en olycka som du inte rådde över.
Kan berätta att i fjolsommar så hade vi två barn på förskolan jag jobbade på då som bröt benet på grund av lek i trampoliner (hemma hos sig själva) och små barn är ju helt otroliga, de orkar ju inte sitta still, och när de började kunna ta sig fram själva med sina gipsade ben så var de åter på förskolan. Ena barnet till ock med sprang med sitt gipsade ben😃
Skickar massor med varma kramar !
Det kommer att gå bra,
barnen glömmer fort sådant, de kommer ihåg dina varma kyssar och omtanke
och mammor är alltid starkare än de tror.

Ja det är inte lätt på förra sajten jag och ett par vänner hade.
Fick vi en förfrågan om att ge healing till en döds sjuk 6 årig pojke.
Vi startade en en gruppdistans healing för denna döds sjuke pojke.
Det var tyvärr en som polis anmällde sajten och jag o en till som var ansvariga utgivare blev kontaktade av polisen och delgavs misstanke om brott och vi riskerade 3 månaders fängelse för att medlemmarna gav denna pojke Healing.
Killen gick ur sitt koma liknande tillstånd och lever en i dag.
Även om jag nu fällts i domstol så hade jag tagit dessa 3 månaders fängelse för barnet överlevde det nu hade varit värt 3 månaders fängelse det är ju fri mat o fika o till och med fria cigaretter så då kunde jag ju börja röka.
Skämt åtsido men åtalet mot oss ansvariga på sajten lades ner men var en sjuksköterska som blev av med sin legitimation och en annan som fick en prick för att det skrev att de skickade healing till denna dödssjuka kille.
Så var försiktiga och denna tråd skulle mycket väl kunna fällas i en dom stol dels för att önskan om att skicka läkning o det är healing.
healingbubblor kan även det ge 3 månaders fängelse för ansvarig utgivare för forumet o även för den som skickar detta så detta är inte att leka med om någon gör en polis anmälan på detta.
Det är mycket bättre att skicka kärlek tankar eller skicka en grön groda eller en sol eller en sprattelgubbe.
Men vad det är i dessa figurer blir väldigt svårt för svensk lagstiftning att avgöra och vem kan åtala ngn för att den skickar en grön groda till ett sjukt barn.
Så skickar en hoppande grön groda till sonen jag hoppas han inte störs i sömnen av denna hoppande groda he he
Lasse
Precis så som Andina och Lasse skriver om, så får vi inte skicka healing till barn under 8 år. Det beror inte på att vi inte unnar barnen det bästa, utan det beror på lagstiftningen. Läs våra forumregler !!!!!
Jag fick veta att jag var en ond och missundsam person en gång i en tråd när jag skrev om detta, men det är inte jag som stiftar lagarna. Men… det är jag som kan få sitta i fängelse om vi skickar healing till små barn, eftersom jag är ansvarig för vad som skrivs och görs härinne (än så länge). Jag har ändrat i inlägg som några av er har skrivit bara för den sakens skull.
Jag har inte bett om healing till dottern.
Citerar
" Snälla skicka bubblor till min lilla 1 åring"
"snälla skicka mig kraft och styrka att ta mig igenom detta."
"snälla hjälp mig att hjälpa henne läka och bli av med smärtorna…."
Med detta menar jag att JAG vill ha kraft och healing så att jag själv kan hjälpa min dotter. 😃 Ang Bubblorna- Önskade då kärlek och tankar till min tjej…
Ber om ursäkt om jag formulerade mig fel i stundens hetta, men nu vet ni vad jag menar.
Jag känner till alla lagar och skulle aldrig be om healing till mina barn. Så jag kände mig lite påhoppad här…😎
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
#18 Det var inte till dig jag riktade mitt inlägg, det tror jag inte att Andina och Lasse gjorde heller. Det var menat som en påminnelse till dem som ev glömt bort att vi inte skickar till barn under 8. ❤️
🙂
Åh, nej, Rosalee, inte var det riktat till dig, inte alls! ❤️ Jag skrev som jag skrev som en påminnelse till oss alla som vill skicka healing, att reglerna (och lagen) finns - för det kan vara lätt att glömma bort (för mig åtminstone) i ivern i att vilja trösta och hjälpa.
Jag hoppas att lilltjejen har börjat 'vänja sig' vid sin nya benklädnad och att hon mår bättre nu! Och att du också känner dig lite lugnare inombords!
Skickar en massa "styrke- och healingbubblor" till dig idag också, som du får plocka av när och om du vill!
En liten grön groda till lilltjejen härifrån också! 😉
Jag skickar kärlek och ljus till dig Rosalee så att allt ordnar sig på bästa möjliga vis runt omkring dig.
Jag kan ge dig healing Rosalee 21.30 om du kan då
Ny dag nya möjligheter
Då kan vi ta det en annan dag. Jag kan be en gudinna som bruka hjälpa mig att hjälpa er hon bruka kunna hjälpa till ganska bra. Hon är skapad ur ljuset ifrån stjärnorna och sänder även ljus. Tänkte att hon övervaka och försöka sände en harmoni i situationen. Hon är en ung vacker kvinna men har bra krafter.
Ny dag nya möjligheter