Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 379 ggr
MariaJ
0

H-T-A Upplevelser 9/8

Här kan ni skriva era upplevelser från Distanshealingen idag.. Skrattande

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Clary
0

Tack alla, all irritation la sig, värken i nacken bättre. I natt blir det en GOD nattGlad

Kramar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

melia
0

ÅÅÅÅh nej jag var ute och spelade fotboll med min son och hade helt glömt bort det här, skit också jag som har så för--skat ont i ischias nerven Skrikandes skulle verkligen behövt healing!! Glad hoppas ni andra hade en lugn och skön stund!

tarantella
0

hej, jag fick en lugn avkoppling, känner mig rätt avslappnad i kroppen. Har en känsla av nått i maggropen efter healingen, kan inte sätta fingret på om det är oro eller fjärilar av lycka jag känner, så vi säger att det är det sistnämnda.

FiaH
0

HerregudFörvånad har totalt missat, och det brukar jag aldrig göra, men i och för sig, vilken energi. Jag sprungit som en tetting, packat för resan, fixat för helgens kalas, ja vilken energi, så jag tackar nog ändå. Kram

MariaJ
0

Jag började känna av energierna redan en stund innan jag satte mig. Blev lite yr och smått illamående. Men när jag kom lite djupare så kändes det mycket bra, och jag fick mycket till mig även idag.. Skrattande

Tack för ert deltagande ikväll.. Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

tarantella
0

tillägg. tror att jag fått till mig en av mina vägledare. Fick upp ett ansikte av en ljus tjej med halvlångt ljust hår. Denna tjej har jag fått upp vid en distanshealing å, fick då till mig en mansröst som sa att hon jobbar med oss och det jag tror är samma ansikte och namnet på henne är Janice

FiaH
0

#6 Vilken härlig upplevelseSkrattande

MariaJ
0

Jättehärlig Tarantella.. Alltid skoj när man känner en kommunikation..Kram Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

Perla
0

Jag kände inte av samma energier som jag tog emot igår men visst kände jag en del energier idag också. Tack igen. :)

KristinS
0

Tack för en skön stunds upplevelse.Glad///Kristin

EvaNy
0

Tyvärr tillhör jag också en av dem som totalt missade tiden. Kan det bero på att det var en så skön sommarkväll…?

Generad//Eva

Elisabeth-J
0

Tack för en underbar healing! Skrattande Jag kände mig illamående och yr men sen kände jag hur min värk i axlarna försvann, jag fick mer energi och idag är värken i kroppen totalt borta! Kyss

Tack!!! Kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kajanus
0

tackar först blev jag varm om fötterna o sen började det pirra i benen o det fortsatte upp genom hela kroppen o i ansiktet o munnen o ner i halsen kändes som sprundlande pirrningar som när man smörjer sig med ngn mintigt menhol aktigt brände men ändå kylande…………över hela kroppen, Är detta normalt+??? kram o tack