Healing iFokus

Healing

Läst 425 ggr
[GunillaF]
3

God morgon 16:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla glimrande själar.

Nu är jag hemma igen till vardagen och jobbet väntar.

Det är kallt i dag, -6 grader och i morgon sägs det komma snö. Dubbdäcken ska på, men jag får vänta med det tills i morgon eftersom det inte finns tid på verkstan förän då.

Ha en riktigt bra Onsdag!🌺

_Foto, GunillaF
_

majlar
2

God morgon Gunilla. Säger detsamma. Nu är festligheterna över för denna gång. Men om fjorton dagar ska vi till Tallin, med hela familjen och fira min födelsedag. Det ser jag fram emot.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Foto majlar

Indiania
2

Godmorgon Gunilla och Majlar och ni andra som tittar in.🙂Vilka fina bilder ni visar!

#1 Då har du något att se fram emot Majlar!🌺

Själv har jag varit på labb i dag för provtagning inför det årliga besöket hos min husläkare.

Skall åka och köpa ljung till gravarna i dag och plocka lite granris.

Ha en alla tiders bra onsdag! ❤️
(Foto Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
1

Go'Eftermiddag allihop! 

Burr, snö redan… Men det finns tydligen risk för lite snöblandad nederbörd här också imorgon. Fy bubblan. Har nyss hämtat bilen från verkstan o måste dit med den igen i nästa vecka, så få se om jag bär med mig dubbisarna då också…

Sitter med datorjobb och värk i bihålor - den där jiddra förkylningen lurpassar där i bakgrunden fortfarande. Men det får jag ignorera.

En go' afton önskar jag er alla! Själv kommer jag nog att lulla omkring inlindad i en filt och med lite värmeljus tända här och där. Det är något av det mysigaste så här på hösten.

Och - Tack för alla mysiga bilder! Mina ögon njuter!

❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
2

God Eftermiddag!