Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 635 ggr
Cristine
0

Tydliga signaler

Många säger att ens händer ska bli varma eller att det ska pirra idem för att healingen ska göra effekt. Vad säger ni om det?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
1

Många känner så, men jag tror inte att alla gör det. Var och en upplever healingen på sitt sätt.🙂

Cristine
1

Jag tror inte att jag själv måste känna av något, och som du säger

Var och en upplever healingen på sitt sätt.Glad

Indiania
1

Jag tror det är individuellt hur vi upplever när vi ger healing. Oftast blir mina händer varma.

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
1

Samma här. Oftast blir mina händer heta. Kan känna av det vart som helst. Men man vet ju inte i folkmängden vem som behöver lite healing.

Cristine
1

Det blir annat" in situ " eller irl kanske man säger. 

Väninnan som jag healar en gång i veckan säger att jag har väldigt heta händer  men jag känner det inte själv, däremot känner jag att det hettar i ansiktet och de gånger jag tittat i spegeln så är jag alldeles röd. 

Ah en annan sak jag glömde.. när jag healar på distans så brukar jag känna mig yr. Är det fler än jag som känner av det?

[Chakra]
1

#5 Jag känner mig yr en kortare stund när personen jag ger healing har en obalans.

Känner värme och hetta i händerna alltid, även kyla men personen jag healar brukar även då säga "Vad har du på händerna?"🙂Dom känner alltid stark värme.

När jag gick en massageutbildning och vi övade på varandra sa dom "Ja, det var du med de varma händerna" Inte svettiga då…😃