Healing iFokus

Healing

Etikett: energier
Läst 1446 ggr
LisaL
0

Storseans i Kristianstad

Vill bara informera om att det är storseans i Kristianstad imorgon den 7 augusti kl. 19.00

Medium är Laila Högdin som levererar budskap samt healing.

Vid intresse PM:a mig!

Det kostar 200:- och då ingår mat och dryck!

Hjärtligt Välkomna!

Kram LisaL

MariaJ
0

Jag ska gå dit… Ska bli spännande !!!  Skrattande 

Kram och ljus MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

chapett
0

Var är det imorgon?

FiaH
0

Hoppas ni får en bra kväll, hade gärna velat komma, men kan inte. Berätta gärna om den sen.LedsenSkrattande

MariaJ
0

#2 Det är mitt inne i centrala Krstd. Stället heter Capelli och ligger vid stora torg.Skrattande Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

chapett
0

Aha, dit hittar jag. Ska fundera på saken en stund till innan jag bestämmer mig  - skickar PM till LisaL om jag ska dit. Tack för att du svarade så snabbt! Glad

EwaKristina
0

Önskar er en trevlig kväll!!/Ewa

MariaJ
0

Tack Ewa,, det ska bli jättespännande !! Skrattande Kramis MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

LisaL
0

Vilken trevlig kväll vi fick igår. Lagom med människor och en gemytlig plats att vara på.

Laila som var medium igår jobbar med att hjälpa människor med hälsan. Utan hon jobbar mer med healing och tips och råd att arbeta med för att må bra, vad h*n bör tänka på för att vara i balans.

Det var inte en seans som jag varit med om innan men denna var trevligare än de andra jag varit på. Kanske för att vi var så liten grupp så denna kändes lite mer personlig.

Kram LisaL

MariaJ
0

Håller med ovanstående inlägg. Vi hade en mycket mysig stämmning, med lagom med folk och en trevlig plats. Skrattande Mycket trevligt ordnat av Paula, som startat upp detta på salongen.

Jag har inte heller varit på ng liknande kväll förut, då Laila själv kallade kvällen för Healingseans Skrattande 

Tack för en fin kväll !!!

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson