25:e september - onsdag
Hej och god morgon på er!
Själv har jag i stort sett sovit bort måndag och tisdag. Rackarns virusar. Nu är det tydligen kalas tider för dem. Nåja, tror nog att jag börjar återhämta mig.
Hoppas ni har det bra där ute i världen.
*foto: Rore*

God morgon rore, god morgon alla andra som tittar in.
Uderbar bild!
Ja nog är det ena rackarns virusar och basillusker alltid. Jag har varit drabbad i några dagar jag med, men det börjar bli bättre.
Krya på dig rore.
-3 grader i natt och marken är vit av frost.
Ha en riktigt bra Onsdag alla! ☀️
#2 Underbar bild du visar också!
Godmorgon alla!
Fina bilder ni visar. Krya på er Rore och Gunilla!
Solen lyser med sin frånvaro än så länge ……I dag blir det pyssel med lite av varje.
Ha en fin dag!❤️
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon. Här var det så fint med frost i gräset och på alla taken.
Det svänger fort i moder natur.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Fina bildet på hösten.
God förmiddag alla fina här inne!
Den "stora" nyfyllda 3 åringen är lämnad på dagis och den lilla som snart fyller 1 sover gott i sin säng… dom har varit sjuka i 3 veckor snart… även jag, men jag börjar bli piggare! Tack och lov.
Dagen bjuder på sol (Gdet gjorde den även igår)
Jag börjar bli lite smånervös då jag får nyckeln till mitt rum på en saong på lördag och ska öppna den 1 Oktober och den 7 så ska lilla bebisen inskolas på dagis! Vart tar tiden vägen!
Fånga dagen ❤️ Ha en fin dag och krya på er ordentligt nu så vi orkar med vintern! 🌺 P.S, väldigt fina bilder
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.

God förmddag.
Tack för vackra bilder🙂
Krya på er Rore och Gunilla.
Skönt att ni kryat på er Rosalee.
Solen lyser så vackert och det är 10 grader här.
Ha en riktigt fin dag vad ni än hittar på🌺
Nejmen tamejtusan om det inte var din bild jag såg istället för xxxxx i dagens Intuitionsövning! Jag såg något buskigt och något lila i mitten! Kul att veta att man inte är 100% hopplös. :P
God eftermiddag förresten!
Jag är lite ny här men väldigt nyfiken och intresserad av allt som har med det mediala att göra, så jag tänkte kika runt lite här i forumet och förhoppningsvis lära mig mer så att jag vågar vara aktiv. :)
Skönt att du börjar bli bättre! Själv tror jag att jag är på väg att dra på mig en förkylning. Det brukar bli en sån varje vår och varje höst, så det kanske är dags nu.
Edit: tog bort avslöjandet av svaret till dagens intuitionsövning - ifall någon skulle läsa i denna tråd före intuionstråden :) //Moderator Andina
Kastar mig hejdlöst in för att önska er alla en go' fortsättning på dagen-kvällen! Tittar in lite senare för att läsa i trådarna också… ;)
HareGodis! 🙂
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Usch, ber om ursäkt för missen! Hoppas att jag inte han förstöra för alltför många! *skäms*
Tack för ändringen! Jag måste ha tappat mitt vett någonstans. ;P
#11 - Det är ingen fara! Har själv gjort samma blunder vid ett eller annat tillfälle! 😉 Det är så lätt gjort så! Det var ju dessutom bara några minuter senare som jag tittade in i denna tråd, så det var nog inte många som sett 'svaret', om någon, utöver jag.
(Ska avslöja också, att jag gick in och gjorde intuitionsövningen sedan - och jaaa, jag prickade rättt! 😃)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing