Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 605 ggr
[Annakomstadius]
0

Vibrerar när jag healar

Hej jag är ny inom healing idag healade jag och mina ögon fladdrade, brukar göra det när jag känner negativa energier, idag var det okontrollerat och jag kände jag vibrerade i hela kroppen, vilket jag inte upplevt tidigare förutom att jag vaknat några gånger på nätterna m samma känsla, jag fick känslan av att han hade skräp i magen idag, ngt mörkt, vet inte om det är det jag kände av, vad tror ni? Tacksam för svar! Mvh Anna

[GunillaF]
2

Svårt att svara på vad en annan människa känner. Man får lära sig av erfarenhet och/eller utbildningar vad olika saker betyder just för en själv.

Något jag tycker är viktigt det är att man inte ger healing till någon om man inte har så pass erfarenhet att man riktigt vet vad saker och ting betyder med det man får till sig under healingen. För det är inte bara att skicka healing och sedan inte kunna ta  t.ex käslor och frågor som kommer upp för klienten. Man måste i största möjligaste mån kunna hjälpa klienten, eller ev. skicka klienten vidare till lämplig, men frågor, känslor och smärtor som kan m´komma.

Träna är mycket bra, men jag tycker att man bör ha en handledare tills man har så pass med erfarenhet att handledaren tycker man har kunskapen att "stå på egna ben".

Lycka till! 🙂

[Annakomstadius]
0

Tack för ditt svar Gunilla!:) jo jag går under utbildning ni i vit tids healing, så jag har handledare, fick tag i henne nu! :) en vän till mig som jag övade mig på som inte alls verkar må bra eg. Aldrig känts så starkt så var ute o tittade om jag hittade några trådar som kunde beskriva liknande, vart så bekymrad! Tack igen!!