Healing iFokus

Healing

Läst 443 ggr
[GunillaF]
2

God morgon 20:e September

God morgon alla solstrålar.

Här är det ett kort, tillfälligt uppehåll i regnandet, men stora mängder väntas under dagen och sedan fram mot kvällen ska det visst avta igen. Som tur är för nu är det kaos i kommunen och grannkomunen. Vägar har stängts p.ga att de helt plötsligt brustit och stora, stora kratrar på 3-4 meter bildats, asfalten har bara försvunnit tillsammans med jorden inuder. På något ställe hänger järnvägen i luften för jorden inunder har försvunnit. Det som man sett på bilder har hänt här!

Jag hoppas ni andra slipper sånt här elände och jag önskar er en riktigt bra dag!🌺☀️

[Chakra]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

#0 Tänk, vilka otroliga mängder regn som kan komma och ställa till det!
Ruskigt, faktiskt!

En ledig dag att göra något bra av för min del.

Önskar er en fin fredag!🌺

majlar
2

God morgon.

Oh what a night. Min mage har tokat sig och jag har sprungit upp och ner hela natten. Fy säger jag. Har tarmfickor och då blir det så här ibland. Ett rent elände. 

Naturens krafter råder vi inte på. Moder jord skakar på sig, hon vill få oss att förstå att vi måste ge tillbaka lite av det  vi har tagit.  Balansen i naturen är rubbad och i rörelse. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Andina
3

Fy bubblan vad vädergudarna har ställt till det för er, Gunilla! Låter lite läskigt, ja, med hängande järnvägar o d… Hoppas grunden får tid på sig att återhämta sig nu.

Mulet och grått här, med bara pyttelite regn idag. Och vi ska få upp emot 14 plusgrader i alla fall. :) Men ruggigt har det varit. 

Hoppas att din mage lugnat sig nu och att du kan få din vila under dagen i alla fall, Majlar! Jag är van vid splittrade nätter, men det är ju en helt annan sak när man mår bra. Lite lugnbubblor kommer till din mage! ❤️

Jag ska försöka göra som du, Chakra! Något bra av dagen!
Och vilken härlig bild, Tack! 

Ha en fin dag på er allihop! Och God Morgon! ❤️

Värmeväsen

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
3

Hej och god morgon på er alla!

Fy bubblan vad otäckt Gunilla, sådant oväder har vi klarat oss ifrån här.

Här tittar solen fram igen efter ett par dagars mulenhet och regn. Ser ut att bli en fin höst dag.

Foto, rore

Andina
2

Go'Morron på dig också, Rore! 

Och vilken underbar bild! 😮 Wow! Trädtrollets hand! 

Tack för den bilden! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

[rore]
2

Tack Andina!! Och tänk att trädtrollet även håller till inne i stan🤔😛

Andina
2

Jodå, Trädtroll gillar att hålla till i närheten av människor också - de är så nyfikna och de vill vara till hjälp! 😘

[rore]
1

😘❤️

Indiania
1

Godmorgon alla!

Vilket elände ni har på grund av allr regnande Gunilla.

#4 Vilken underbar bild Rore, vilken jättehand!

Önskar er alla en fin fredag!🌺

(Foto: Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
4

Jag tycker att din bild är väldigt fin också Andina, den lilla ängeln som står så fint på knä till vänster i bild. 

Rore och Indianias och chakras foton är också så fina.

Indiania
2

#10 TYcker också den lilla ängeln är fin på Andinas bild!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "