Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 2897 ggr
Anna-Lena Vikström
2013-09-19 18:44

Grupphealing

Ibland är jag jätteaktiv på forum och tycker det är roligt att skriva små meditationer och sådant och lägga ut. Sedan går det en lång stund när jag inte alls skriver. Min filosofi är att det finns vissa grundläggande metoder inom det mediala området och sedan kan man bygga på dem med olika varianter.

Idag tänkte jag lära er i gruppen hur man gör healing till en grupp!

Ni kanske har varit med i olika grupphealingar där man skriver upp sig att man vill ha healing och det kan vara ganska många samtidigt som tar emot healing.

Det finns en teknik som man kan använda för att ge grupphealing till många och här berättar jag om den! Det är en grundläggande teknik.

Gör så här:

Bestäm en tid du vill ge healing till några du vill ge healing till. Om du vill ge änglahealing så kan du använda denna metod, men egentligen kan man använda vilken metod och healingform som helst.

- Börja med att kalla på de änglar som du vill ska vara med i healingen, det kan vara en eller flera änglar.

- Föreställ dig ett ljusnätverk som ser ut som ett ljusnät. Ljustrådarna är kontakten mellan de som är med i healingen och ljustrådarna är den helande kraften som förbinder alla i ljusnätverket.

Jag brukar visualisera en symbol som heter Flower of life, som är en geometrisk symbol.

- Tänk på var och en som har skrivit upp sig, säg deras namn  att de vill ha healing och föreställ dig att du placerar in dem i ljusnätverket av helande så att de är helt omsluten av ljus och helande kraft.

- Sedan behöver du inte tänka på var och en utan föreställ dig att du skickar healing till var och en i ljusnätverket. Den här metoden använder många när de ger grupphealing  och nu kan du också göra det!

Skapat av Anna-Lena Vikström

anna-lena.se

                                        **********************

Edit. Har plockat bort namnet  på stället som Anna-Lena skriver att man kan använda den här metoden på, när man använder den här typen av healing. Det har jag gjort därför att jag vet att den här hetoden och liknande metoder går att använda när man sänder healing till vilken grupp som helst.

Jag gör på nästan samma sätt när jag gör grupphealing härinne bl.a..

/Sajtvärden

Anna-Lena Vikström, Sierska och medium

Min hemsida: Anna-Lenas Andliga Sida Här hittar du en del gratiskurser i olika ämnen och du kan spå dig själv.

Livet är en upplevelse! Tro på dina mediala förmågor

 

  • Redigerat 2021-01-08 12:14 av Amandla
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: