Vinnare-Presenteras
Vi vill tacka er alla som bidragit med inlägg i tävlingen
Era Bästa Tips - Tävling
Här presenterar vi… VINNAREN…samt 2:an i tävlingen och resten kom på en mycket välförtjänt 3:dje Plats.
Det har ine varit lätt, då ni alla har gett oss jättebra tips på era fina hälsoknep, men vinnare i tävlingen är:
HELENAS_HARMONI
Motivering: Att ta med sina barn och njuta av den lilla tiden som finns, är bra för kropp och själ. Att vilja och våga se möjligheten att ta sin egen tid de korta stunder som ens egna utrymme i familjesituationen kan ge. Men samtidigt även ge sig själv tid att vara själv. Att kombinera detta på ett bra sätt.
2: dra TAROTSANNA
Motivering: Genom denna lilla roliga vers,, säga så mycket.
Alla ni andra har fantastiskt bra och härliga sätt också. Och vi kommer att ta till oss alla era tips.. Tack snälla ni !!
Ni som är vinnare, var vänliga pm:a mig så skickar jag era gåvor.
Vänligen MariaJ, LisaL, FiaH
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Stort Grattis till er båda! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Grattis!

Tack! Det var inte lätt då man endast fick lov att använda 30 ord och mitt bästa tips är egentligen en stund vid havet! Har jobbat idag och tillbringade sen eftermiddan med familjen ute på en ö och det är helt underbart!
Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Sanna

Vill nu skriva att eftersom så många nu har skrivit längre inlägg, så tog vi inte hänsyn till den regeln som var 30 ord. Vi förstod att flera av er som skrivit, inte tänkt på eller ens noterat, att det stod 30 ord. Vi hoppas att det inte ska vara ng problem för er som kanske ändå uppmärksammat det, och hållt er till 30 ord.
Alla inlägg är jättebra, och vi är så tacksamma för era tips och råd till en skön sommaravslappning. UNDERBART !!!
Ha det bäst … Kram och ljus till er alla !! Maria:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

Ni som vunnit…..Pm:a mig och skriva era adresser till mig, så jag kan skicka er fina vinnargåva. 
Carpe Diem
Maria Johnsson

Märkligt att dem tävlingar jag är med på får ändrade regler så att jag kommer 2:a
Och jag är ingen dålig förlorare så det är INTE det jag ska lära mig… kanske att jag ska lära mig att inte följa alla regler jämt och ständigt 
Kram Sanna

# 6 .. Tarotsanna, vi vill skicka din en liten andraplats present,, kan du pm:a mig din adress så vi kan skicka din fina vinst också.. Tack !!
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson