Healing iFokus

Healing

Etikett: upplevelser
Läst 717 ggr
FiaH
0

Glädje i våran liv.

Glädje är för mig ett ganska stort ord, men det kan oftas räcka med små saker, som kan göra att dagen förgylls. Vad betyder glädje för er, och vad är viktigt för er i livet? Soliga sommar kramar FiaH

KristinS
0

Hej Fia……Fundersamhåller med dig glädje är ett stort ord. Glädje är ord som rymmer så mycket! Man kan känna glädje för andras skull och för sin egen skull. Men i vilket fall som är det en stor lycka att få känna glädje. När jag var liten fick jag ofta höra att den som kan glädjas för lite har mycket att vara lycklig för!!! En av mina största glädje ämnen är att se min son glad och skrattande! Varma soliga sommar kramar till dig med vännen.Glad///KristinS

Elisabeth-J
0

Glädje det är så mycket. Jag känner glädje för varje minut jag får vara med min familj, glädje över andras lycka och framgång, glädje att se andra glada, glädje av att se blommorna växa, jag känner glädje för allt som sker i mitt liv =)

Jag känner glädje över så mycket och jag håller med er att det ordet är stort =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MariaJ
0

Kan bara instämma i ovanstående inlägg.Skrattande 

Glädjen är ju allt som gör att man mår bra, och det gör jag över att se andra människor växa och se sin egen positiva förändring, att se mina barn och min syskonbarn skratta och må bra, att se vännerna må bra och känna att man kan dela glädjen i att få ha dem som vänner, att få uppleva naturen och himlen ….ja hela vår fantastiska jord..

Glädjen för mig är också då man tagit ett svårt beslut och att man efter den känslan känner väldigt starkt att man tagit RÄTT beslut.. Då är det också en upplyftande glädjerik rusning i kroppen. Som man säger …stenen lättade !!Skrattande

Glädjen är för mig att ha personer omkring mig som förstår mig, och som respekterar mig som jag är.Skrattande

Det är de små, små detaljerna i livet som fyller oss med glädje..

Kram och ljus MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Som in alla oxå skriver, det är dom små, små sakerna som gör en glad. Att få skratta tillsammans, få se någon annan vara glad, för det lilla man ger av sig själv. Kärleksfulla ord, se mina barn vara glada, det finns så mycket. Så listan kan bli lång. Men att få möjlighet att ha så många människor omkring mig, som ger av sig själva, det är glädje. Kram på er..

Tuva-Lena
0

#3 Ja, små detaljer…men det som är utmärkande för glädjen, om jag försöker "komprimera" det, är att just i den stunden som jag upplever glädje, inte känner någon avsaknad av någonting, varken materiellt, fysiskt eller själsligt. Kram till er alla! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MariaJ
0

# 5 .. bra förkortat Tuvstarr.. så kan jag också känna.. Då man är lugn i alla sinnen. Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

#5 håller fullständigt med dig, så sant så

EvaNy
0

Glädje i mitt liv är t ex när jag skrattar tillsammans med min 13-årige son så att tårarna rinner och vi kan bara inte sluta … Glädje kan också vara ett leende från en totalt främmande människa. Glädje känner jag när jag får uppleva fin natur,som idag i Blekinge skärgård tillsammans med goda vänner. Det kan också vara när jag äntligen gjort klart ett riktigt tråkigt jobb - hemma eller på arbetet.

Man kan skriva i det oändliga, för ju mer man tänker på det ju mer glädjeämnen ser man…..