Healing iFokus

Healing

Etikettänglar
Läst 3457 ggr
MariaJ
0

Råd- Kontakta Änglarna

Behöver du snabbt hjälp med något, eller känner att du vill ha kontakt med våra änglar för att du inte själv klarar ut en situation.. så kan du alltid…..

Detta rådet står för hur du kan kontakta änglarna. Du kan själv kalla på den specifika ängeln som du vill ha hjälp av. Vi har jättemånga änglar som symboliserar och hjälper till på olika sätt. Det är inte viktigt om du kan uttala deras namn till 100%, det viktigaste är att du tänker änglaenergierna och öppnar dig för dem, och tänker och säger vad du behöver hjälp med. Då kommer dom !

Jag har själv vid flera tillfällen fått hjälp av dem på detta sättet. Skrattande

Vi kan kontakta änglarna på flera olika sätt. Då man kontaktar dem i en som ovan "akut" situation, så finns dom där direkt, och gör det vi bett dem om att göra. Om man kontaktar dem på ett avslappnat sätt och har tiden att vara i kontakt med dem, så får man otroligt mycket mer känslor och djupare band med dem. Att kontakta sin egna 3 änglar (skyddsänglen, karmaänglen och ärkeängeln) är utöver det vanliga. Att veta vilka änglar som tillhör en, är en otroligt känsla. Att veta vilka änglar som är med mig och som är utvalda att vara med mig sen födseln är kärlek….. Ren KÄRLEK…och inget annat !!!

Jag hoppas att detta änglarådet också tillfört er mycket trots att jag inte presenterade någon specifik ängel idag. Jag tyckte detta var viktig information till alla.

Vi har ALLA har fömågan att kontakta våra änglar om vi vill..

Det finns inga utvalda människor till detta..

Våra ängla finns omkring oss.. i 7 olika skikt !!

Stor ÄNGLAKRAM till er alla ////  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Soffe
0

Tack! Glad Det var bra skrivet!

noita86
0

Bra skrivet…jag har kontakt med mina änglar och Guider nästan varje dag utan att jag behöver vända mig till dem:D

känns så tryggt!!

Tuva-Lena
0

Låter tryggt Maria, men hur kontaktar jag en ängel i en krissituation? Hinner jag det innan "taket har ramlat ner över mig"? :) Du får ursäkta min okunnighet, men det här är så nytt för mig. Det verkar så enkelt, men i praktiken - nja, jag blir lite skeptisk… Övertyga mig! Snälla! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MariaJ
0

#3 Du behöver endast tänka på ängel då du hamnar i en krissituation. Om man hamnar i en situation där det råder kaos eller befinner sig i en känslomässig svacka så kan man också be sina änglar komma. Man har en skyddsängel, en karma ängel och en ärkeängel med sig på jorden. Jag har kontakt med mina änglar och det är fantastiskt.

Jag råder dig att meditera och få kontakt med din änglar, du kommer säkert få en upplevelse som du aldrig kommer att glömma !! Lycka till  …

Vänligen Maria:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Tuva-Lena
0

#4 Tack snälla! Skall pröva. :) kan du förklara detta med ärkeängel, karmaängel och skyddsängel också? Vilka resp områden "ansvarar" dom för - Då är du en ängel! :) Kram!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

noita86
0

Vad är en karmaängel? hur kommer jag i kontakt med denna? hur veta vad den heter?

MariaJ
0

#4 Ärkeängel är den ängel som valts av dig som ängel och ska följa med dig från de högre dimenssionerna, en karmaängel är den ängel som följt med dig genom dina liv men som också kan hjälpa dig att lösa upp blockeringar som är orsakats i detta samt tidigare liv, skyddsängeln finns där för att skydda dig här på jorden..Skrattande Man kan kontakta dem genom meditation.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

noita86
0

Hur gör man den medititationen?