Änglaråd
Som jag lovat er alla innan, så kommer jag att dra ett änglakort varje vecka, och skriva in här på healing.ifokus. Jag kommer att skriva lite om ängeln, samt vilket budskap hon/han har till oss alla.
Jag hoppas det blir en uppskattad tråd. 
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Det ser jag fram emot
Vilka änglakort använder du? Eller du kanske har flera olika änglakort? Jag har en änglalek men minns inte vad den heter just nu 
Kram Sanna

Jag använder mig av Cassandra Easons änglakort. Det är kort som kan väljas dag för dag, men också plockas då man känner att man behöver hjälp och stöd.
Har även kollat upp andra som jag kommer att använda längre fram, men jag har inte riktigt bestämt mig för vilka ännu.
Carpe Diem
Maria Johnsson

Det ska bli intressant att läsa om änglar.

Är det den "blåa asken" med Dagens ängel? Många svåra namn på änglarna i den men mycket intressant!
Ett tänkvärt budskap varje dag är alltid bra!

Ja, det är den blåa asken. Det finns många änglar och då jag skriver ner kortets tolkning så gör jag det inte bara utifrån tolkningen på kortet, utan känner själv in lite också.
Carpe Diem
Maria Johnsson
Du får gärna komma med fler änglabudskap Maria
Funderar själv på att köpa mig den av Cassandra Eason :)

Jag lägger in änglbudskap i veckan som kommer…. 
Carpe Diem
Maria Johnsson

Hur ser dessa änglakort ut?? Själv har jag Messages from your angels av Doreen Virtue.

#8 Cassandra Easons Änglakort är små kort med bara text. Doreen Virtues kort är ju med vackra bilder också.
#8,9 Kan ni inte dela med er av dessa kort, hade varit spännande och se 

#10 I tråden Tarotkort så visade Lotta U en massa fina Änglakort av Doreen Virtue 

Det är uppskattat och jag ser fram emot det! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

# 12 Vilka otroligt underbara kort..
Vad heter dina ? är det Doreen Virtues kort ? 
Carpe Diem
Maria Johnsson

Messages from your angels, visst är det hon. Har även köpt en bok som heter Angel visions. Människor berättar sina upplevelser med änglar och det finns övningar där man själv kan lära sig att se änglar. Doreen är så underbar.
Jag har samma änglar kort som du.Tycker dom är så vackra.
Kram//molly

DOM MÅSTE JAG INVESTERA JU
Så underbara !!!
Carpe Diem
Maria Johnsson
Här kommer ett annat bra boktips a.n.g änglar. Den heter Änglar vakt och skydds änglar.Skriven av Eileen Elias Freeman.Hon har bl:a startat The AngelWatch Network i Usa.Solrosens förlag
Boken återger männiksors möten med änglar,ofta möte med skydds änglar.som räddat deras liv.Eller på andra sätt påverkat människor liv.
#12 Tack, mycket vackra kort.

MariaJ Har du dragit dina änglakort ännu?

Kommer att göra det idag eller imorgon förmiddag. 
Carpe Diem
Maria Johnsson

#21 OK gör det vill gärna läsa vad korten har att säga!!