Kwan Yin- Vår Healande Gudinna

Kwan Yin är vår healande och renade Gudinna. Hon symboliserar för allt renade på jorden.
Jag har healat med Kwan Yins kraft. Jag har vid flera olika tillfälle genomfört healing på vatten.
Vid flera olika gruppträffar så har jag hällt upp ett glas med vatten i ett dricksglas. Vi har smakat på vattnets karraktär innan jag bett henne att komma. Jag har bett Kwna Yins deltaga och rena vattnet från allt som inte behöver vara där. Vi såg en ljuslila färg gå ner i glaset, och även snurra utanpå glaset. Flera av deltagarna såg en lilatoning uppe vid ytan. Jag fick svaret efter ca: 3-5 min..att nu är det renat.
Det var renat. Glaset skickades runt och vattnet smakade så gott och var ljust och rent.. Alla bismaker och eftersmaker som funnits innan var borta.
Jag kommer ikväll även att be vår gudinna att deltaga i healingen för vårt vatten. Då vi är fler blir naturligtvis healingen kraftfullare.
Lägger även in en bifogad fil av Kwan Yins hals smycke
har ni hört talas om henne, eller har egna upplevelser om Kwan Yin..skriv och berätta..så även om ni undrar något om henne.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Vackert smycke.
Å va fint smycke!! Jag gillar Kwan Yin :) ..Hon tilltalar mig på något sätt, men jag vet inte hur eller varför.. Jag skulle gärna vilja köpa henne som feng shui-figur eller ha henne som i smycke, men jag vet inte om det finns?

Jag tror du kan hitta hennes smycket på våra webbutiker för just stenar och Kristaller.. Jag ska kolla upp om jag kan hitta ng bra som jag kan rekommendera 
Carpe Diem
Maria Johnsson
Tack Maria! 
Kram

Jag ska gå en utbildningshelg i Kwan Yins healande Kraft, där man lär sig att använda henne på ett djupare plan vid healande och renade. Den är i oktober och ska bli väldigt intressant. Mannen jag då ska träffa är Diyvael Pandya. Finns även en artikel om honom här på forumet.
Jag ska även lägga ut ng bilder på Kwna Yin..
Titta under den nya tråden som jag ska skapa ..Kwan Yin-bilder
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Å va kul! :) Har sett måånga Kwan Yin bilder och de är så vackra! :) Hoppas att det finns web-butiker som säljer Kwan Yin-figurer :)

Fint smycke…vart får man tag på den??
Jag är i mitt esse i närheten av vatten kräfta som jag är.
För några år sedan upplevde jag vattenfallen på Dominikanska Republiken och det var så fantastiskt underbart vackert och så enormt att det går inte att beskriva, tårarna rann mitt i allt det vackra underbara!
Jag lägger med en bild, tyvärr är inte färgerna helt korrekta, de var i verkligheten så blå och gröna som det är på vykort.
Den vackra naturen som man inte tror finns och helt plötsligt i skogen tornar sig ett fall upp mellangrönskan. Det är himmelskt.
jag badeade och den kraft som jag fick var så enorm. Det var ett sådant överflöd av eneregi, kraft och kärlek.
Det måste vara Kwan-in som har ett finger med i spelet1
Om Ni någonsin kommer i närheten av ett vattenfall där man kan bada så tveka inte.

Ooohhhh.. så vacker och magiskt.
Jag skulle gärna vilja bada där och fylla mig med energi. Ja, det är säkert vår healnde och renade gudinna Kwan Yin som skapat detta energicentrat mitt i skogen.. Underbart .. Och tack snälla Hellas för att du delade med dig. !! Kram Maria
Carpe Diem
Maria Johnsson

vacker bild…skulle vara härligt att bada i vattenfall!!