Healing iFokus

Healing

LĂ€st 257 ggr
[GunillaF]
5

God morgon 3:e September

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon, god morgon!

Önskar er en riktigt bra Tisdag!đŸŒș

_(Foto: GunillaF)
_

majlar
2

God mrogon. HÀrliga Àpplen. Fantastiskt att dom vÀxer bara för att vi ska fÄ frukt att Àta.

Solen skiner och skiner, helt otrolig sommar vi har haft iĂ„r. Det kommer vi leva pĂ„ hela vintern. Passa pĂ„ att plocka sĂ„ mycket ni kan och orkar av vad skogen har att bjuda pĂ„. Idag ska jag följa med gubben ut och sitta pĂ„ en stubbe, medans han ska leta svamp. 

Har ont i kroppen efter köpenhamnsvistelsen.

Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann

daga
1

God morgon till sol. blĂ„ himmel och utlovade 20 grader i dag. Bara att njuta dessa sista sensommardagar. Äpplen Ă€r sĂ„ vackra och goda fĂ„r bli en Ă€pplekaka i dag. Enligt Solöga symboliserar Ă€pplen : "LĂ„t kunskapen följas av insikten. Jag tar till mig ny kunskap. Jag tar till mig nya insikter. Jag utvecklas. Jag lĂ€r mig. Kunskap och insikt Ă€r min visdom" Önskar er alla en underbar dag.❀

Toyan
1

God morgon.

Ser ut att bli mycket Àpplen i Är, ha en fin jobbdag Gunilla.

Ha en hĂ€rlig tur i skogen majlar, hoppas gubben din hittar mycket svamp🙂

Kylig morgon men solen lyser.

Ha en fin dag allihopa☀

Andina
2

Go'Morron i trÄden!

En lite kylig morgon hĂ€r idag igen, men solig denna gĂ„ng. Det ser ut att bli en fin dag. Kommande dagar vĂ€ntas lite temperaturhöjning igen. Me like! 

Sitter med en pömsig katt vid tangentbordet, eller pÄ  tycker vĂ€l att jag ska Ă€gna uppmĂ€rksamheten mer Ă„t henne Ă€n Ă„t tangentbordet. Hon har antagligen rĂ€tt. Pappisen leker med sina kedjor, klockor o klossar - men om nĂ„gra minuter kommer hon att krĂ€va min uppmĂ€rksamhet - som alltid sĂ„ hĂ€r dags pĂ„ morgnarna.

Idag blir det ut o kuska med mamma pĂ„ vĂ€garna för lite fix o doning. 

Ha en fin dag allihop! Än Ă€r inte sommaren slut! đŸ™‚

Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge."  /Pearl Buck ♄· Medarbetare pĂ„ Healing

Indiania
1

Godmorgon alla!

Fina Àpplebilder, jag skall till min bror och plocka Àpplen i dag.

HÀr Àr det sol och vad hÀrligt Ànnu en solskensdag. Hoppas ni fÄr mycket svamp Majlar, hÀr Àr det ont om kantareller i Är.

I dag hade jag en vÀlbehövlig sovmorgon och nu skall jag dricka kaffe.

Ha en mysig dag!❀

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "