God morgon 3:e September
God mrogon. HÀrliga Àpplen. Fantastiskt att dom vÀxer bara för att vi ska fÄ frukt att Àta.
Solen skiner och skiner, helt otrolig sommar vi har haft iÄr. Det kommer vi leva pÄ hela vintern. Passa pÄ att plocka sÄ mycket ni kan och orkar av vad skogen har att bjuda pÄ. Idag ska jag följa med gubben ut och sitta pÄ en stubbe, medans han ska leta svamp.
Har ont i kroppen efter köpenhamnsvistelsen.
Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann
God morgon till sol. blĂ„ himmel och utlovade 20 grader i dag. Bara att njuta dessa sista sensommardagar. Ăpplen Ă€r sĂ„ vackra och goda fĂ„r bli en Ă€pplekaka i dag. Enligt Solöga symboliserar Ă€pplen : "LĂ„t kunskapen följas av insikten. Jag tar till mig ny kunskap. Jag tar till mig nya insikter. Jag utvecklas. Jag lĂ€r mig. Kunskap och insikt Ă€r min visdom" Ănskar er alla en underbar dag.â€ïž

God morgon.
Ser ut att bli mycket Àpplen i Är, ha en fin jobbdag Gunilla.
Ha en hĂ€rlig tur i skogen majlar, hoppas gubben din hittar mycket svampđ
Kylig morgon men solen lyser.
Ha en fin dag allihopaâïž
Go'Morron i trÄden!
En lite kylig morgon hÀr idag igen, men solig denna gÄng. Det ser ut att bli en fin dag. Kommande dagar vÀntas lite temperaturhöjning igen. Me like!
Sitter med en pömsig katt vid tangentbordet, eller pÄ⊠tycker vÀl att jag ska Àgna uppmÀrksamheten mer Ät henne Àn Ät tangentbordet. Hon har antagligen rÀtt. Pappisen leker med sina kedjor, klockor o klossar - men om nÄgra minuter kommer hon att krÀva min uppmÀrksamhet - som alltid sÄ hÀr dags pÄ morgnarna.
Idag blir det ut o kuska med mamma pÄ vÀgarna för lite fix o doning.
Ha en fin dag allihop! Ăn Ă€r inte sommaren slut! đ
Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge." /Pearl Buck â„· Medarbetare pĂ„ Healing
Godmorgon alla!
Fina Àpplebilder, jag skall till min bror och plocka Àpplen i dag.
HÀr Àr det sol och vad hÀrligt Ànnu en solskensdag. Hoppas ni fÄr mycket svamp Majlar, hÀr Àr det ont om kantareller i Är.
I dag hade jag en vÀlbehövlig sovmorgon och nu skall jag dricka kaffe.
Ha en mysig dag!â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "