Healing iFokus

Healing

LĂ€st 309 ggr
[GunillaF]
3

God morgon 29:e Augusti

God morgon alla healers!

Hoppas och tror att ni ska fĂ„ en mycket bra Torsdag!🙂

majlar
2

God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in.

Idag Ă€r det varmt, men molnigt. Mina blommor hĂ„ller sig Ă€n. Jag har t.om kvar mina pensel sen i vĂ„ras. Dom Ă€r lika fina fortfarande. Det var en granne som sa- att om du plockar dom rejĂ€lt, sĂ„ hĂ„ller dom hela sommaren. Och det har dom verkligen gjort. 

Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann.

[Sol69]
2

God morgon..

Sitter med mitt kaffe och njuter nÀr jag tÀnker pÄ att jag Àr ledig Ànda fram till mÄndag kvÀll..

Ska bli underbart att fÄ vila upp sig och kunna fixa och dona lite hemma utan att ha tidspressen.

Idag ska jag Äka och handla lite va det lider och kanske börja röja lite hemma. Men Àr ju inte alls nÄgon panik för det Àr ju flera dagar kvar..

KÀnslan av ledig tid och att de Àr flera dagar Àr helt underbar nÀr man inte Àr van att ha det sÄ

Ha en bra dag och hoppas alla fĂ„r njuta av dagen 🙂

Kram

Toyan
2

God morgon i stugorna.

HÀr blir det tvÀtt och stÀddag, mulet vÀder och regn har utlovats.

Ha en fin dag allihopađŸŒș

daga
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon i dag Ă€r det mulet, svalt och lite blĂ„sigt och det kĂ€nns att hösten nĂ€rmar sig efter en underbar sommar. Höstdagarna och kvĂ€llarna Ă€r ocksĂ„ fina med hög klar luft. Bara att mysa i soffhörnet med en bok och tĂ€nda ljus. Önskar er alla en underbar dag denna torsdag.❀

Indiania
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godförmiddag pÄ er!

HĂ€r Ă€r det mulet i dag. Har en del att fixa inför dotterns Bröllop pĂ„ lördag, nu ber jag till högre makter att det skall vara fint vĂ€der pĂ„ lördag.☀ 

Ha en mysig dag!đŸŒș

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

signemo
1

Hej pÄ er.

HÀr har det varit fullt upp pÄ jobbet. Nu hemma o sen ivÀg pÄ meditation med Christina Grossi.

Tycker tyvĂ€rr det kĂ€nns som jag hĂ„ller pĂ„ att dra pĂ„ mig feber eller förkylning. Kom nu sen jag kom hem. Kanske inte sĂ„ konstigt  kollegan ligger sjuk hemma.

Jaja vi fÄr se hur det bli. Inte ta ut det i förskott, det blir man inte bÀttre av.

NU snart dags o fÄ i sig lite mat innan jag Äker. Ha det sÄ bra

Var rÀdda om varandra