God morgon 29:e Augusti
God morgon alla healers!
Hoppas och tror att ni ska fĂ„ en mycket bra Torsdag!đ
God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in.
Idag Àr det varmt, men molnigt. Mina blommor hÄller sig Àn. Jag har t.om kvar mina pensel sen i vÄras. Dom Àr lika fina fortfarande. Det var en granne som sa- att om du plockar dom rejÀlt, sÄ hÄller dom hela sommaren. Och det har dom verkligen gjort.
Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann.
God morgon..
Sitter med mitt kaffe och njuter nÀr jag tÀnker pÄ att jag Àr ledig Ànda fram till mÄndag kvÀll..
Ska bli underbart att fÄ vila upp sig och kunna fixa och dona lite hemma utan att ha tidspressen.
Idag ska jag Äka och handla lite va det lider och kanske börja röja lite hemma. Men Àr ju inte alls nÄgon panik för det Àr ju flera dagar kvar..
KÀnslan av ledig tid och att de Àr flera dagar Àr helt underbar nÀr man inte Àr van att ha det sÄ
Ha en bra dag och hoppas alla fĂ„r njuta av dagen đ
Kram

God morgon i stugorna.
HÀr blir det tvÀtt och stÀddag, mulet vÀder och regn har utlovats.
Ha en fin dag allihopađș
Hej pÄ er.
HÀr har det varit fullt upp pÄ jobbet. Nu hemma o sen ivÀg pÄ meditation med Christina Grossi.
Tycker tyvÀrr det kÀnns som jag hÄller pÄ att dra pÄ mig feber eller förkylning. Kom nu sen jag kom hem. Kanske inte sÄ konstigt kollegan ligger sjuk hemma.
Jaja vi fÄr se hur det bli. Inte ta ut det i förskott, det blir man inte bÀttre av.
NU snart dags o fÄ i sig lite mat innan jag Äker. Ha det sÄ bra
Var rÀdda om varandra