Stärkande healing önskas
Så sitter jag här hemma igen med bihåleinflammation. Ätit penicillin sedan i fredags men inte fått full verkan ännu. Illamående, yr, värk i ansiktet och trött. Skulle jobbat idag men det gick inte. Ska till läkaren som opererade mina bihålor nästa vecka så vi får se om han kan göra något mer åt detta. Det här är sjätte penicillinkuren på raken med 2-3 veckor emellan. Går ju inte att fortsätta så här.
Energin i kroppen är helt uttömd efter fem veckors jobbande redan efter semestern och då uppackande och iordningställande av skollokaler efter att vi flyttat hela skolan. Har känt mig pigg under dessa veckor men nu tog jag helt slut.
Skulle vara väldigt tacksam om någon vill skicka healing till mig så jag kan läka lite snabbare. Alla ni underbara människor här inne brukar ha så goda energier som hjälper mig komma igen.❤️
Tack så hemsk mycket på förhand!🙂
Sänder vid 00.30
Jag skickar också, när du är redo att ta emot healingen så kommer den 🙂

Tack så mycket båda två :-) Jag tar tacksamt emot healingen när jag lägger mig ikväll.
Sänder healing till dig kl 24.00 i kväll.❤️

Tack allihop! Mår bättre idag så jag ska jobba imorgon🙂. Men jag tar gärna emot så mycket stärkande healing som det går för de här bihålorna är envisa och jag blir yr och trött så fort jag får minsta infektion.
Ni är underbara!😃 Jag är så glad att ni finns!
skickar