Behöver hjälp
Jag har haft ett sår sen dec. 2011. Men jag blir missbehandlad i vården och trots att vi ska ha möte om hur vi ska gå vidare så måste jag bli hel snabbt.
Jag önskar bara att ni skänker ljus till mig när ni hjälper andra. Jag jobbar så hårt jag kan men det är ett stort sår. Jag måste bli hel snabbt.
Jag har förhoppningar om att få visa mina smycken på fashion week så jag vill gärna vara hel till dess.
Ljus och kärlek till er alla ❤️
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag hade ett svårläkt sår jag också och det tog tid. Såna här sår verkar gräva sig djupare och djupare. Jag var iväg och la om det varannan dag i flera månader men det var svårläkt. Men så började jag massera runt området vid såret och då gick det lite snabbare. Blodcirkulationen kommer igång bättre och det hjälper läkningen.
Jag skickar till dig vid midnatt.
Tack så jättemycket! ❤️
Dom ultraljudade mitt ben och jag har perfekt cirkulation, samma sak med hjärtat ect. Massage är svårt för det finns väldigt lite av vaden kvar att massera… Jag jobbar med visualisering och mindfulness på benet.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Sänder goda energier till dig och din situation. Kram
Tack så jättemycket! ❤️