God morgon 25:e Augusti
God morgon härliga söndag och fina vänner 🌺
Go'Söndagsmorgon!
Har haft fullt upp med telefonsamtal nu på förmiddagen, så jag får haka på meditationen för världsfred i efterhand istället.
En härlig sommardag bjuds vi på igen - så det blir mycket utomhusvarande och att meditera i skog och natur är väl något av de bästa platserna att ta en meditativ stund i.
Jag önskar er en härlig vilosöndag, med massor av sol inne, ute och i sinne'! ☀️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Fint väder blev det idag!
Tyvärr blir det inte mkt uteaktivitet här då det ska lagas mat, diskas och vikar o tvättas mååånga maskiner t vätt.
Jag fattar inte hur det kan bli överfullt på bara en dag! 🤪
åå, jag ska fördöka ta mig tid till att meditera ute nu i veckan! Får passa på medans stora flickan är på dagis och den lilla sover , hon kan ju alltid sova i vagnen under tiden 😛
Lycka till med lingonplock och krabburar med er 😃
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.

God eftermiddag.
Sommarvärme under dagarna men kyliga kvällar och mornar, en del björkar börjar få gula löv, rönnbärsträden ståtar med stora klasar vackra bär, härliga hösten på väg🙂
Önskar er en riktigt ljuvlig söndag🌺
Hej på er kära healingvänner!
Jag hoppas ni haft en bra dag så här långt. Jag har också varit ute i skogen och njutit av både lingon och blåbär, fast inte plockat hem, bara direkt i munnen 🙂. Det är varmt och gott här och snart vankas middag utomhus, och jag njuter verkligen av att sommarn dröjer sig kvar här. Rönnbären lyser röda och granna här också, men ingen kyla ännu.
Hoppas ni också får njuta av en fin kväll där ni är 🌺!