Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1364 ggr
FiaH
0

Upplevelser, Healing 2/8 ?

Dela gärna med er om kvällens healing. Kram FiaGlad

Clary
0

Champagnebubblor från tårna upp till hjässan å så mina heta händer.

Min smällande nacke tycks ha lugnat ner sig betydligt blir en skön natt.Glad

Medarbetare på Feng Shui och Indien

FiaH
0

Va bra Clary. Min upplevelse var att den var MYCKET stark ikväll. Min största känsla var som om  det var ett behagligt tryck vid tinningen ner mot kinden. Fick ett stort lugn, och kom själv ganska djupt ner i kväll. Vaknade till att min sköna son, stod och synade mig och viskade till storasyster "mamma har nog somnat, så vi väcker inte henne" Tack alla för healingen. Kram Fia

LisaL
0

Var tyvärr inte med så mycket ikväll heller. Hade som vanligt fullt upp med barnens nattningar. Men jag tror ändå att eftersom jag ställer in mig mentalt och förbereder mig på ett sådant sätt så fungerar healingen. Både att ge och att få.

Mvh LisaL

mamma_neo
0

Tack för helingen..Den kändes och det känns jätte bra..Tusen tack..kram//åse..

noita86
0

Jaa…som vanligt missade jag healingen:( hade skrivit upp mig…hittade inte forumet…men kanske jag kännde av den ändå…eftersom jag vart avslappnad:D

MariaJ
0

Jag gjorde inlägg om färger och stenar så jag började ng minut över 20.00… men det var en kväll med mycket energi. Många fina upplevelser och mycket nytt..Tack alla för er medverkan.Skrattande

Hoppas ni hänger med även på nästa healing 9/8 kl: 20.00 

Kram och Ljus MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

mamma_neo
0

Ja du det hände nog en hel del i kväll med.. Och jag hoppas på finna svaren med din hjälp….Skrev ner allt som hände och jag skriver av pappret om du tycker det låter lite konstigt.. Men vill inget ändra…

19,55 la jag mig ner och slappnade av och la bubblan runt mig…Sen händer det igen att min gammla katt Maja.Hoppar upp och lägger sig på mage/solaplexius och sträcker upp fram benen och huvudet mot bröst korgen där jag.. Har mitt inre rum..Men hon blir lätt som bomull ..När hon spinner blir hela mitt solaplexius varmt och det sprudlar energi genom hela min mage,bröstkorg. Sen kommer min mista kisse Bäbis.Hon lägger sig på mitt vä ben och mot buken  med sin bakdel.Då börjar hela benet krypa efter en stund…

Sen ser jag en vacker ljusvarelse kritvit/skimmrande som rör sig i en dans.Hon ser mycket lång och smal ut..Fick bara känsla av att det var en hon…

Sen lämnar Maja mig Och från mig kommer då en djup suck.Sen känner jag hur energin kokar i mig och jag blir så lätt,trygg och harmonisk.

Men allt utspeglar sig från solaplexius. Energin liksom flödas ut därifrån.Som ett rinnande vatten fall ut i hela kroppen. Först uppåt mot bröstkorg,hals och ansikte.Sen åter till centrum (solaplexius) och då ner mot mage. vä ben och sen hö ben.För att sen sluta upp igen i solaplexius.. Jag e bara så glad och pigg..Känner mig så lätt och *LER*..

Skall detta hända vi en healing? Eller e det nått fel på mig=) Kramen om //Åse….

KristinS
0

Jag blev tyvärr avbryten, men hoppas på nästa gång!

#7Mamma_neo jag tycker inte det låter som ett fel på dig.Utan mer som du hade en otroligt häftig mysig upplevelse! Kanske nåt som lösets upp i dig och dansade bort…..Glad///KristinS

mamma_neo
0

Tack för ditt svar.. Jo det har varit mycket runt en.. Så visst vore det skönt om lite kunde lämna en med=)…..

FiaH
0

Håller med, det är inget fel på dig, utan låter jättebra i mina öron. kram FiaFlört

MariaJ
0

#7 Vilken fantastisk upplevelse. Det måste kännas underbart att få uppleva detta.. Och .. NEJ !!  Det du känt eller upplevt är fantastisk oc det är INGET fel på dig.. Vi upplever så olika pga att vi har olika saker att lösa upp. Healingen går in och verkar där du behöver den. Du har ju även din fantastiska katt till hjälp.. Så ni är verkligen ett fint team ni !! 

Lycka till nästa gång.. Du är väl med igen om en vecka ??

Vänligen Mariaj:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

jwen
0

Dagen healing kändes inte lika stark som healingen förra torsdagen.

Men däremot så hände en lite "otäck" sak. För helt plötsligt så kändes det som om "någon person" la sig in i mig. Ingen negativ känsla men lite otäck. Blev lite rädd och tänkte att jag inte hade skyddat mig ordentligt, så jag var tvungen att fråga en person, och fick svaret att det inte var någon negativ energi utan god. Men som sagt, lite otäckt då det är första gången som något sådant har hänt.

Har någon annan varit med om detta någon gång?

Elisabeth-J
0

Tacka alla för healingen! Jag kände mig dålig igår och hade ingen ork på hela dagen. Åkte iväg kl 18 för att hålla en gruppseans. Strax innan kl 20 så satte jag mig och skickade healing och sen fick jag kraft och energi, så jag var klar kl 23.30, jag pratade med andar i över 3 timmar =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kajanus
0

jag la mig kl 19,55 o slappna av bubblade inmig………..det som känds mycket påtagligt till att börja med var mina armar det kändes som ngn tryckte ner dem mot madrassen o det pirrade i dem hela tiden, jag som hade jätte ont i min nacke innan blev väldigt het där o på ryggen för jag bad om att min smärta skulle lätta i dessa områden särskilt. sen kände jag ljuset komma till mig o strömma över mig…………blundade o såg massa ansikten titta på mig liksom såg dera ögon nära o långt bort min katt låg hos mig oxå hela tiden, kändes som jag hade ngn hos mig en lång guldfärgad  ande/ängel ngn god var det som stod brevid mig……………ja det va mina upplevelser tusen tack har sovit gott i natt för första gn på en vecka o vakna tpigg.

tusen tack till alla o ljus till er kram kajanus

EvaNy
0

Jag la mej också strax innan 20.00, efter att jag hade tänt ett ljus i det kolsvarta rummet (befann mej i källaren). Lågan på ljuset fladdrade lika häftigt som förra torsdagen. Efter en stund kände jag en stark värme inne i ena örat (besväras av öronsus i bägge öronen) och mina armar kändes tunga som bly.  Ska bli spännande att se om det kommer att värma i andra örat nästa torsdag  :ö)

Tack till alla för healingen! /Eva

MariaJ
0

Vilka fina upplevelser ni haft. Helt underbart !!Skrattande Alltid så skoj när ni delar med er av vad ni kännt under healingen. Kram

Carpe Diem

Maria Johnsson

noita86
0

Hur lägger man den dära "bubblan" över sig är man slappnar av? vart kan jag läsa om det???

mamma_neo
0

Det var Maria J som lärde mig..Fråga henne…Kram//Åse….

FiaH
0

Jag brukar gå in och skydda mig, så då visualiserar jag en bubbla omkring mig, där jag enbart tar emot positiv och kärleFlörtksfull energi,

MariaJ
0

Ja, bubblan kan man lägga om sig som ett ljusskydd men även som en ballong, såpbubbla eller något likande. Du placerar den omkring dig genom visualisering och säger till dig själv att då du har denna "skyddets bubbla" omkring dig så kan endast positiv energi komma in. SkrattandeOm det skulle tränga igenom någon tyngre energi så absorberas den direkt till det positiv… då ljuset, kärleken och harmonins skydd finns omkring dig.

Kram och ljus !!  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

molly57
0

Det kändes väldigt mycket när jag sände.Tyvärr blev det lite sent,ca10-15 över. Tyckte först att jag själv inte upplevde något speciellt.Men sen kom jag tänka på att det var omöjligt att sova,det pirrade i hela kroppen,som jag skulle ha' druckit minst en liter kaffe innan jag la' mig.Så det kan hända att jag fick mig en riktig dos av healing,trots alltFlört Tack alla goa' vänner!!

Kram (från en mkt trött)molly

noita86
0

#19 tack så mycket ska göra det nästa gång jag tar emot healing från nån;)