Healing iFokus

Healing

Läst 1566 ggr
nemetona
0

smärta som jag inte klarar längre :(

Hej!

Då jag själv har lidit av smärta i ländryggen i 20 år  jag var dock bra i 10 år efter operation men det har nu kommit tillbaks och är nu inne på 8 smärtsamma år och smärtorna började vid första graviditeten när jag var 18. så då kan ni förstå att jag alltså är 48 år :D

jag har gått igenom allt! operationer, naprapater, kraniosakral ostepati då smärtan sslår sig på hela centrala nervsystemet så minnet, demens förvirring synrubbningar dimsyn skakningar mm.mm, sjukgymnaster smärtenheter i olika län och går ständigt på starka mediciner såsom morfin och stesolid och nervsmärts mediciner….mm.mm vore så tacksam om det fanns någon som förstod detta och kunde hjälpa mig :D

är trött på att åka ambulans och få intravinöst morfin o stesolid och sedan ta sig upp från sängligande till gåbord till rullator sedan kryckor och under sommaren har det gått riktigt bra tills i fredags så nu är jag mer en deppig. Men det sista som lämnar människan är hoppet :D

hoppets ljus är fortfarande inne i mig, om så bara en liten glimmande en Kämpar

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

GEORGE ELIOTT

[GunillaF]
0

Men kära nån, ett sådant elände! Fy för sån smärta!

Var det diskbråck du opererade för 8 år sedan, eller vad var det?

Klart vi kan se om healing får igång energier i din kropp så de kan försöka läka sig, men man kan aldrig garantera något med healing, lika lite som läkare kan garantera något med deras metoder.

Är det healing du vill testa?

nemetona
0

hej! jag stelopererade mig 1995 efter 11 års smärta och några år senare en laseroperation för diskbråck ,men problemet är väl att jag är överrörlig i länden så om jag vrider mig lite minsta väldigt delikata rörelser fel så kommer nerver och utskott eller vad det heter i kläm. Dom vill inte operera igen då detta kan göra mig invalid eller att jag till och med kan dö sa ortopeden 😢 så dom 10 åren som jag var ändå var riktigt bra fram till 2005 får jag ändå vara tacksam för. Tar gärna emot all hjälp då jag inte orkar med detta så mycket längre och ska snart ha ett barnbarn till och skulle jättegärna kunna få bära han i september när han kommer till världen! Usch nu gråter jag..!! tacksam för hjälp

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

[GunillaF]
1

Om du lägger dig avslappnad och tillrätta strax före klockan 23 så ska jag be om healingenergier till dig.

En sak du ska veta är att vissa människor kan få mer ont direkt eller dagen efter en healing, men sedan brukar det lätta. Det är väldigt olika från gång till gång hur det blir. Vissa märker inte av något alls under eller efter en healing, men efter att jag har rensat bort blockeringar i dina chakran och fått ett fritt flöde genom din kropp så kan energierna ta sig fram dit de bäst behövs.

Det kan t.om bli så att det inte är ryggen som behöver mest just nu, det kan vara så att du behöver mer energi i ditt sinne för att orka. Ja, vi får se.

Drick extra vatten efter healingen och försök att ta det lugnt resten av kvällen och även i morgon om du kan.

Ligg minst en timme. Från strax före kl 23 och minst till 24.oo. Det gör inget om du somnar för natten under eller efter healingen.

Jag vill att du bekräftar i tråden om du kan den tiden. Om det inte fungerar klockan 23 så får vi ta det någon annan gång.

[Bettanbop]
1

Hugaligen va jobbigt! och jag som brukar klaga på min fibromyalgi.

Jag skickar en healing till dig kl 22 om det passar, du får gärna sitta eller ligga bekvämt och vara så avslappnad du kan,drick gärna ett glas vatten efter eller före.

Önskar dig allt gått och välmående 🤗

nemetona
0

Hej Gunilla! jodå jag kan den tiden så eftersom jag ändå är sängliggande så ska jag se till att släcka ner och försöka andas in lite lugn i min stålsträng till kropp :D tack på för hand❤️

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

[GunillaF]
1

#5 Då "ses" vi.

majlar
1

Är med och sänder goda tankar. Kram

daga
1

Är också med och sänder healing till dig nemetona.❤️

nemetona
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej och god morgon alla mina healing hjälpare. Kan börja med att säg att jag hade en sådan brännande svidande känsa i handflatorna så ert nästan gjotde ont! Men det kanske brukar vara så. Mellan 22-23 så fick jag lugn och ro då jag hjälpte till liteatt hjälpa mig själp att koppla av med lite meditation.och smärtan satte sig på en punkt som gjorde extremt ont sved pch brände och fet är på exakt punkt där ärrvävnader finns och smärtläkaren stoppar in målar i akupressur punkyer och även sprutar in cottison där. Ett tag blev jag också oerhört varm jätte het verkligen.så tack Vid 23 så kände jag mig riktigt mottaglig och avslappnad. Jag kännde energier som strålade från huvudet eller från börjsn rnbart i händernavoch väster sida av överkroppen. Men sen kom dom härligaste energier jag kännt pirrande! Och sakta sökte sig ända ner nedanför revbens kanten där tog det stopp kändes det som.jag tänkte in bilden på Gunilla och sedan hjälpte jag till att prata med det universella om hjälp från alla. Och srdan släppye och det hoppade över nedre delen rotchakrat och fortsatte sprifa sköna dtrålarveller hur jag ska förklara. Pirrande vällust. Somnade kl 04.30 men det är ju en fullmåne ute så. Nu Inväntar jag med spänhet umeet dagen. Men ska det piano idag och bergsklättra i morgon

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

Andina
1

Fick inte tillfälle att 'haka på' healingen igår kväll. Men du har fått mycket go'a healingenergier ser jag. Bra att du tar det piano idag! Slösa inte bort all healingenergi på 'måsten', utan låt de verka i kroppen.

Jag sänder många varma tankar till dig och ber Andevärlden hjälpa dig att må bättre. För så, som du har det, ska du inte behöva ha det!

Styrkekramar till dig! 🤗

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

nemetona
1

Tack #Andina känns oerhört skönt med så många som bryr sig och försöker hjälpa! Jag är ju i stort sätt sängliggande ändå men har faktiskt känt mig skönt avslappnad och pigg med fräscha energier ioch muskelspänningar och lite kramper har släppt och det är såååå skönt :D tack // Mona-Lisa

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

nemetona
1

gjorde ett inlägg i morse där jag tackade mina hjälpare från igår kväll @GunillaF och @Daga och @Bettanbop  @Majlar men vet inte vart det blev av kärlek till er allihop mina energier idag är mycket bättre tack och åter tack

är ju ny här så vet inte hur man Länkar till personer ska man skriva en haschtag framför eller ett@???

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

[GunillaF]
1

#9 #12  Blir så glad att du känner dig lite bättre idag.

Du hade blockeringar i ditt rot,- och magchakra, samt aningen i solarplexus. Trots att det var mindre i solarplexus, fick jag jobba mer med det. Men efter rening av dem samt att jag satte fart på dem så flödade energierna bra.🙂

[GunillaF]
0

#12 Sätt ett # samt numret på inlägget du vill svara på.

daga
0

#12 nemetona blir så glad att du mår bättre i dag efter healingen i går.❤️

[Bettanbop]
0

Jag säger som de andra, skönt att höra att du känner dig bättre i dag och det är bra att du tar det lugnt i dag ❤️

nemetona
2

Tack allesammans #14 GunillaF #15 daga #16 Bettanbop #10 Andina #7 majlar❤️ jag har känt mig glad idag! visst har det kommit några droppar med saltlösning ur ögonen men bara lite.. 😢 

#14 ja jag har kännt att energierna har haft bättre spelrum och har till och med varit ute med krycka och hämtat tidning idag (love it)#14 GunillaF jag kände hur det tog stopp nedanför revbenen ungefär men det är inge konstigt när jag har varit sängliggande i så många månader fram till i  ca, feb-mars då jag började på smärtenheten! vägde då 45 kg och trodde seriöst att jag inte skulle klara en period till med allt vad det innebär .. Men skam den som ger sig. Har ju tränat upp mig med alla sorters hjälpmedel och stöd från familj och vänner. Så nu hade jag ju börjat promenera och vara ute och haft ett socialt liv igen typ bara åka till affären och handla är ju stort 🙂och matlusten och energin kom tillbaks så nu väger jag 55 kg igen :D Så mitt stela och krampaktiga slowmotion hållning som en 98 åring. Mitt invanda dåliga rörelsemönster efter så många år är nog inte lätt att släppa på bara fast jag kämpar på det. !! Men ni var jätteduktiga 🌺Och jag gör gärna om det om någon har tid över någon gång!! STORA KRAMEN FRÅN EN GLAD😃 NEMETONA

//Nemetona Vinkar

GEORGE ELIOTT

[GunillaF]
2

#17 Vad härligt att du är på väg tillbaka till ett mindre smärtsamt liv och att du även kan få i dig mat. För man måste ha den sortens energier också.

Säg till i en tråd du när du vill ha mer healing. Det finns alltid någon/några som har möjlighet. 🙂