God morgon alla.
Inatt har det blåst och gardinen har viftat riktigt trevligt fram och tillbaka som ett litet spöke i mörkret.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann👻
God morgon! Har ledig dag idag. Känns ovant men blir nog bra. Ha en fin dag !
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Jag såg månen igår kväll när jag satt i bilen på väg hem med Pixie, den lyste så starkt och vackert.
Idag ska jag fixa tårta och ha litet kalas för närmaste familjen. Å så ska jag bada och klippa Pixie, det riktigt kliar i fingrarna på mig att få göra henne i ordning, hon är inte klippt alls sen innan hon åkte iväg till uppfödaren så det behövs verkligen. Jag ska klippa ny frisyr på henne, ska bli kul att se hur hon passar i den 🙂
Go'Förmiddag i stugorna!
Här har det varit en uppesittarnatt. Katt och möss m m har hållt mig klarvaken hela natten. Somnade vid 6 imorse - så är inte helt vaken i knoppen ännu.
Ett fönster sprack igår - så det blir till att jaga glasmästare idag.
Ska ta en tur ut med pappisen och försöka få fart på cellen i hjärnan… hoppas att den skuttar till.
Såg den härliga månen några sekunder igår kväll, med sitt gulaktiga sken. Se'n låg molntäcket i vägen. Augustimånen är min favoritmåne! :)
Idag har vi en härlig sommardag igen!
Ha en fin måndag och ny vecka allihop! ☀️
Och tack för så härliga bilder, som vanligt!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God middag.
Månen missade jag, men sovit gott har jag🌛
En blek sol lyser och temperaturen är behaglig.
Ha en härlig dag allihopa🌺