God morgon 13:e Augusti
Tassar in o önskar er var o en en fin o givande dag.Där ute i värden..
🌺''🌈''✨…
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon alla. Hemma igen efter ett par roliga dagar i sonens närhet.
Vi var och tittade på fyrverkerier i en liten by som heter Österbybruk. Jag tyckte det var dyrt först med inträde på 200 kronor per styck. Men vi fick valuta, för pengarna kan jag säga. Det var ett fantastiskt skådespel utan dess like. Jag har aldrig upplev något dylikt innan, då jag är lite emot att skjuta bort pengar så där rakt upp i luften.
Men fint var det.
Fina bilder i tråden.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Go'Eftermiddag i tråden!
Ömsom-väder är det här också och småruggigt har det varit. Men nu lyser solen, för tillfället, och gissningsvis har vi i alla fall 19-20 grader nu. Skönt.
Har varit o lämnat dator till reparatör, få se om han kan rädda innehållet… Tröglappen får vara stand in så länge (vilket h'n varit ett bra tag nu.
Värmen slår jag inte på ännu heller, sockar, tröjor o filtar får fylla den funktionen ett tag till! Luften är så mycket skönare utan elementvärmen.
Fyrverkerier - ja, jag är inte heller så förtjust i det… men visst är det läckert att se välgjorda fyrverkerier. Kul att ni fick en så bra upplevelse, Majlar!
Hej, Chikan, kul att se dig! Long time no see!
Ska strax iväg till sopstation' med lite pryttlar som ligger o skräpar o väntar på att bli fraktade dit. Se'n blir det en nervös väntan på resultatet med datorn…
Ha en go'er fortsättning på dagen allihop! 🙂
Tack för fina bilder också! Och Mumlan är så fin, Indiania!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God middag.
Tack för alla fina bilder🙂
Blandväder tycks vi ha i hela landet idag, att det är svalare har jag inget emot.
Ha en riktigt fin tisdag alla healers🌺