God morgon 9:e Augusti
God morgon alla healers.
Fredag och sista dagen på jobbet innan helgledigheten. Härligt!
Ha en riktigt bra Fredag alla! 🌺
God morgon på er.
Här kommer solen smygande fram bland molnen. Det är lite kyligt.
Skönt tycker jag. Idag bär det iväg till storsonen och hans söta fru.
Det ska bli skojigt. Dom håller på och arbetar med sina konstverk, som ska ställas ut både i Köpenhamn och Berlin
Så vi får nog roa oss lite själva. Men det blir nog inte så svårt, då det är väldigt vackert i Roslagen. Så här ser det ut i en del av deras trädgård.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
God morgon på er alla vänner. Idag är här mulet och lite svalare. Skönt! Framåt eftermiddagen åker jobbet till Liseberg för lite lek & umgänge. Ska bli kul för där har jag inte varit på minst 10 år! Fram tills dess blir det lite tid med barnen. De fick ledigt idag eftersom jag börjar så sent. Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon alla!
Här är det mulet i dag men vad gör det, ingenting.
Skönt Gunilla att det snart är ledighet!
Ha det så trevligt Majlar på väg till son och fru!Du får koppla av innan helgjobbet Chakra och ha det så kul med barnen på Liseberg Skogis!
Vill visa min spindellilja som jag tog kort på i går kväll den doftar vanilj så underbart.
Ha en fin fredag!🌺
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej och god morgon! Solen beslutade sig för att ligga kvar under täcket även i dag och det små stänker där ute till och från.
Lurar på om jag ska ta och gå ner i tvättstugan och boka?? Lat masken säger "nej" men tvättkorgen börjar se proppad ut😛,,,,
En fin fredag och helg hoppas jag vi alla får *vinkar*

Go'Afton allihop!
Tittar in en snabbis. Lite stökigt just nu med folk hemma och försäljningen av min bil, snyft min bil är inte kvar i Sverige längre… 
Min vän i Amerikat ligger på sjukhus, det är kris för honom - så jag går omkring och är mest orolig.
Ha en underbar fredagkväll och helg allihop! 
Jag hoppas att jag får lite mer ro till natten att titta in i lugn o ro.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing