Healing /tidigare liv
Är det någon som har erfarenhet av healing mot negativa
begränsningar från tidigare liv.Jag kommer ihåg 3 tidigare liv
och känner att dom påverkar mig väldigt mycket fortfarande
jag vet vad jag skulle behöva ändra på ,men det är precis som om det finns ett motstånd kvar från de tidigare liven.
Nicholas
Hej Nicholas.
Det första som slår mig när jag läser ditt inlägg är att du kanske ska ta och försöka förlåta vad det nu var som satte negativa begränsningar i dina förra liv. För du kan ju inte "rå för" det som var då. Jag menar att du kanske inte ska känna att du ska stå till svars för det som var.
Du har ett nytt liv nu och jag tror att en av de livsläxor du har kan vara att just förlåta dig själv.
Som sagt; Det är så jag känner rent spontant.
Sedan kan du naturligtvis få healing och energier så du lättare orkar ta itu med detta. 🙂
Gunilla du har säkert rätt i vad du skriver ,jag kan bara tilläga att
jag var på healing för något år sedan pga en sjukdom.
jag läste i tidningen om 2 systrar som utövade healig och tyckte att det kunde vara värt att pröva och det fungerade!!
under tiden jag fick healing sa R till mig att hon mötte att stark motstånd från tidigare liv .
jag var även på en mässa där det kom fram en person och sa till mig att det var mycket viktigt att jag tog tag i tidigare liv.
Svårt att svara på vad andra menar med det de säger…..
Du kanske ska besöka någon som håller på med regressioner/regressionshealing. De brukar börja med den ålder du är i nu, arbeta sig bakåt i tiden tills du var i mammas mage - till tidigare liv och lösa blockeringar (cellminnen) på det sättet.
Kolla i vårt länkarkiv om du ser någon som håller till i ditt närområde, eller googla och se om du hittar någon. Svårt att ge dig tips när jag inte vet var du bor.
Jag skall se vad jag hittar, Tack för dina svar Gunilla.
Ha det bäst
Ha det bra du med och lycka till. 🙂
(Du får gärna berätta hur det går om du vill.)
Jag ska berätta hur det går ,förhoppningsvis får jag tag i någon relativt snart.Jag bor i Småland är det någon som vet om någon som är
bra på regression/regressionshealing,Småland norraSkåne??.
Nicholas