Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 2520 ggr
MariaJ
0

Änglaupplevelser

Här kan ni väl skriva lite upplevelser som ni har haft med änglarnas närvaro. Jag lovar att berätta många upplevelser här. Men ni kan börja..Skrattande  Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Soffe
0

Jag får ibland känslan att jag har ärkeängeln Gabriel hos mig, men jag vet inte vad jag får det ifrån.. Det är som att jag hör o ser dessa ord i mitt sinne..att han är hos mig o ger mig healing.. När vi gjorde änglameditationen på kursen med Pehr, så fick jag till mig som att jag hade Gabriel med mig och jag tror att han brukar komma till mig, men jag är inte säker..undra varför? Jag vet inte hur man kommunicerar med änglar..kanske det är dags för mig att börja kommunicera med dem?

Soffe
0

Det som hände under kursen var att jag fick till mig dessa namn, men jag vet inte hur jag ska tyda det? Ärkeängeln Gabriel tillhör väl något som heter Hierarki? För det fick jag oxå upp..

Tajci
0

Jag gjorde en regression för några år sedan där jag var ett barn som gick över och en ståtlig ängel med underbara vingar mötte mig. Mitt budskap var att änglar finns så ibland när jag går igenom något svårt så brukar jag be om deras hjälp :)

Soffe
0

Du har ju lovat Maria Skrattande Du kan väl kommentera lite av det som redan skrivits och sen får vi höra lite av dina upplevelser med våra underbara änglar Skrattande

MariaJ
0

Förlåt snälla soffe !!  Jag har haft så mycket på G här så jag har inte haft möjlighet att skriva ..Men jag ska göra det nu…

Jag har ända sen jag var lite upplevt mina änglar omkring mig men den upplevelsen jag nu ska berätta om är speciell för mig. Jag mediterade och andades djupt ner i magen inför den riktiga avslappningen, och bad mina änglar nävara.

Jag fick kontakt med 2 kvinnoänglar och 1 man. Då jag låg där och kände deras närvaro så upplevde jag att de lyfte upp mig, och snurrade mig motsols. Vad jag inte förstod då var att dom löste upp blockeringar. Under den tiden så kände jag hur mina tårar stömmade ner för kinderna och det gick inte att hejda. Jag ville inte hejda det , för det var en fantastisk upplevelse. Dom sänkte mig sakta ner på sängen igen, och stod kvar vid min fotända. Jag kände en fantastisk kärlek och ett lugn som inte går att beskriva.. Jag förstod inte heller då varför det kom tre stycken.. men det vet jag nu.. Det är det 3 änglarna som vi väljer att ha med oss ner på jorden då vi återföds..Det var mycket vind, ljus, färger, känslor, lukt mm också under denna fantastiska kontakten..

DETTA VAR MIN FÖRSTA RIKTIGA UPPLEVELSE DÄR JAG FÖRENAS MED DERAS ENERGIER …Skrattande SEN SKULL DET BARA BLI MER OCH MER,,,  HELT FANTASTISKT !!!

Detta  är mina första berättelse av många.. så ha tålamod med mig, Jag lovar att skriva fler…  ///   Kram och ljus Maria

Carpe Diem

Maria Johnsson

Soffe
0

Det är ingen fara så.. Ville bara påminna dig Glad Men du får oxå gärna kommentera det vi andra har skrivit här Glad

MariaJ
0

#1 Soffe.. Det är säkert tid för dig att börja kontakta dina änglar. Att du upplever ärkeängeln Gabriel (månens ärkeängel) betyder säkert att du just nu är inne i en andlig dimmenssion med dig själv där du börjar ta mer ansvar för andra människors välbefinnande. Då vi utveckals medialt så är jag själv väldigt noga med att även stå för att man som person ochså måste följa med i sin egen personliga utveckling. Det kan vara just detta som ärkeänglen Gabriel hjälpte dig med. Att få hjälp att förså andra människor på ett djupare plan. Detta är bara min känsla över det du skrivit,, så inget konkret att så är det.. det är dina känslor som räknas och inget annat..

Du kan också fått en lite invit på att du kan kontakta honom för att få hjälp,, Tänd ett guldfägat ljus och lite rökelse av lotus eller nejlika och kalla hans namn.. Så kommer han till dig. !!

Kram och ljus Mariaj:-

Carpe Diem

Maria Johnsson

Soffe
0

Tack för ditt svar Maria! Glad

Det känns bra och positivt det du har skrivit :) Jag är inne i en både andlig o personlig utvecklingsperiod..och jag känner det som att jag har kommit närmre det andliga på ett mer djupare plan, vilket känns underbart och jag vet att det kommer att komma mer när jag är mogen för det :) Jag känner som att Gabriel är med mig o guidar mig på något sätt..när jag läste det här, så tänkte jag ju samtidigt på honom o direkt så kände jag sån positiv energi :) Det känns som att det stämmer bra det här du har skrivit Maria :)

Kram

MariaJ
0

Va bra Soffe, att det kändes bra. Du ska gå på din egen känsla Skrattandekram

Carpe Diem

Maria Johnsson

Angeline
0

Vill gärna dela med mig av en upplevelse jag hade för ca 1 månad sedan. Var på kurs och vi gjorde en änglameditation. Sitter och blundar ,, ser skuggor som rör sig framför mig och många otroligt vackra färger. Helt plötsligt börjar min näsa att rycka okontrollerat,, jag gör alltså ingenting. När meditationen är avslutad så rycker det fortfarande i näsan,, ungefär som på enkanin. Så våran kursledare ber mig visa de andra kursdeltagarna, och jag får sätta mig vid honom en stund, han ger mig lite lugnande energi.

Det jag kände att änglarna gjorde var att jobba med min allergi, det var många som kom fram en och en till mig efteråt , och de hade fått samma känsla av att jag fick hjälp med allergin. Tro det eller ej men jag är inte alls lika känslilg längre. Innan detta hände var jag ganska skeptisk inför det här med änglar men nu är jag inte lika skeptisk längre.

En konstig men härlig upplevelse!

Ljus till er allla!

noita86
0

Vad gör Gabriel? jag hörde att han särar på levande o döda eller nått…kan nån hjälpa mig?