God morgon 29:e Juli
God morgon! Äntligen tillbaka i jobbartagen. Känns lite ödslig med bara 10 barn och 3 vuxna men man får passa på att njuta av den tid man kan ge de barnen. Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag..
Tagit lite sovmorgon efter att ha jobbat i helgen.. Skönt att få vila ut.. Och min handled behöver det också.. för den är lite trött känner jag., Tur att de finns stödskena som avlastar lite.. 🙂
Rosalee har för mig att Tingsryds marknad inte är jätteliten utan en ganska stor marknad. 🤔Men nu är det ju säkert 15 år sen jag va där med pappan till barnen och sålde grejer. 😃
Ha en trevlig dag.. idag ser det ut att bli bli både sol och regn.. Men det har kommit ganska mycket igår kväll och i natt. Men det var ju välbehövligt..
Ha en bra måndag och njut av ledigheten ni som har semester.. trots väder.. 🤗
Go'Middag allihop!
Tittar in som hastigast för att önska er alla en go'er dag! Hoppas att ni haft en bra helg!
Här har det varit lite stökigt med lite av varje, så har inte kunnat skriva här på några da'r nu. Men nu så, hoppas jag att det funkar igen.
TIttar in så snart jag kan för att läsa ikapp!
HareGodis allihop! ☀️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God kväll i alla!
Var ett tag sedan jag skrev något här.Sommaren är intensiv med både jobb och lediga dagar med bärplockning, besök av släkt och vänner och kajaktur på sjön en härlig sommardag. I helgen var det storsjöyran för hela slanten och det var en upplevelse.Ulf Lundell, First aid kit, Amanda Jenssen och Alice Cooper.Ha en fin kväll. Jag måste nu fixa lite innan mitt nattpass börjar
Kramar till er alla
Dolla
Allting är möjligt
Rosalee