Fladdermusolja/Vampyrolja
Vänner,
Är det någon som vet var man kan få tag på fladdermusolja? Min mormor sa alltid "vampyrolja", men jag vet inte riktigt vad hon menade. Hon använde det vid distanshealing redan på 50-talet och sa att det koncentrerade kraften bättre. Hon hällde oljan i små lerfat och ställde i rummet, och om hon hade patienten närvarande smörjde hon också in henne.
Är det någon som förstår vad jag pratar om, eller är detta bara vimserier? Skulle bli mycket glad om någon visste vad det kan röra sig om.
Varma hälsningar
Gunilla

Hej Gunilla!
Ligger säkert mycket idetta men jag själv har aldrig hört talas om det. Jag tror absolut den farmor hade rätt men kanske nämner vid det vid annat namn idag eller har det kommer nya tekniker.
Förhoppningsvis finns här någon annan som hört talas om det. Vore roligt att få veta vad det är.
Mvh LisaL

Tack för att du delade med dig av detta spännande ämne. Jag tror absolut att det var så förr i tiden, då man inte hade de nya oljor, myntor, essenser som vi har nu. Healingkraften går ju igenom vad som helst, men det vore skoj att höra ng mer om just fladdermusoljan..Ska göra en lite efterforskning ang detta..
Hoppas fler kan hjälpa till i frågan, då det varit intressant att få svar på det.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör