Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 1769 ggr
TezzD
7

En "änglapuff" i örat

God kväll fina healers!

Idag har jag varit på dop för ett av mina kusinbarn.
(Min kusins tredje barn och hon är 25 år)
Det var en mkt trevlig och mysig tillställning.

Men nu till saken.
Helt plötsligt, efter maten, när barnen sprang och lekte, föräldrar pratade, minglade och endel var inne i ett stort lekrum med barnen.. ja, kort sagt, det var folk utspridda överallt, så fanns det panik i flera vuxnas ögon… dom letade efter en pojke.
Han hade försvunnit!
Alla ropade på honom, letade överallt, i varenda skrymme och vrå. Pappor tog sina bilar och åkte runt och letade, mamman var hysterisk.
Nästan alla sprang omkring och letade efter denna lilla pojken på 5 år.
Ingen kunde hitta honom och föräldrarna ringde polisen…

Jag stod även jag utomhus och kikade mig omkring medans jag var väldigt noga med att hålla koll på mina egna barn.
Jag stod och pratade med en annan förälder om incidenten och förundrades över hur det kunde ske…

Helt plötsligt får jag en sådan stark känsla… som att något vidrör mig.. och jag dras in mot byggnaden, bärandes min minsta dotter.
Varpå min stora dotter ropar efter mig och vill att jag ska komma och leka. Jag svarar att - Jag kommer snart älsklingen, jag måste bara kolla en sak.
Och som en magnet, gick jag in i lekrummet… kollar på garderoberna, men vrider sedan huvudet snabbt, som om det trycktes åt vänster… brevid och bakom en stor flygel, ett piano.. tittar en liten pojke ut… Jag frågar om han heter ****. Han svarar inte.
Jag frågar en gång till. 
Då kommer min kusin.
****! Ropar hon och springer o plockar upp honom…

Jag springer ut till klungan (Alla är ute vid detta laget för alla hade letat igenom hela byggnaden sa dom) Så alla trodde att han gått iväg ute. Jag ropar flera ggr att vi har hittat han!… Tillslut hör alla och mamman kommer springades…

Där kom många tårar…

Efteråt slår det mig.
Vad var det som drog mig innåt?
Just till det rummet just precis då.
Märkliga saker sker.
Men jag tror bestämt att änglarna vägledde mig!
Underbar känsla.

Jag kände verkligen energierna omkring mig.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Tarotstollan
1

Vad härligt att läsa både att du hittade honom och att du fick hjälp.🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

TezzD
1

Ja det var verkligen en upplevelse, jag gick som en Zombie

HjärtaRosalee

daga
2

Härligt med sådana upplevelser Rosalee.❤️

[GunillaF]
2

Å vad skönt att han kom tillrätta!

Tror säkert att du blev vägledd till honom. Vi blir nog ofta vägledda, bara det att vi inte är nog lyhörda alltid….

majlar
1

Fint att höra att det gick bra till slut. Och jag är säker på att du fick en puff i örat.

TezzD
1

Ja eller en knuff i ryggen #5.

Jag lärde ju mig av detta jag med, att lyssna mer.
Det behöver ju inte bara vara vägledning för att hitta någon, utan även intuitioner och vägledningar som kommer till en, som man faktiskt borde lyssna på. Gå vänster när du får känslan liksom.
Hoppas ni förstår.🌺

HjärtaRosalee

Indiania
2

Åh vad fint att pojken kom till rätta och visst blev du vägledd Rosalee!

❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
1

Ja, den känslan fick jag iaf Indiania. ❤️

HjärtaRosalee