Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 563 ggr
Opal
0

Healing/djur

Jag undrar om ni som utför healing har djur som är med inne i rummet när ni gör healing??? Jag känner en tjej som har en stor schäfer och han ska alltid vara med när hon  ger healing, ibland ligger han på golvet brevid, i ett hörn, på en stol, men oftast faktiskt under massagebänken. Han brukar även trösta klienten om det blir för känslomässigt, lägger sin nos på benet eller vid ansiktet. Man kan väl säga att den hunden är mycket medial och vill hjälpa människor.

MariaJ
0

OJA.. Opal..Skrattande Detta känner jag mycket väl igen. Min lilla Nellie vill alltid vara med mig på privata sittningar, seanser eller anda behandlingar. Ibland kan hon ju inte följa med, pga olika omständigheter. När jag vid ett tillfälle skulle hem till en och ha gruppseans så bodde där flera katter i de hemmet. Nellie bryr sig inte om katterna, men de hade nog inte gillat henne.Fundersam

Hon får följa med mig ofta, och den dagen jag själv har lokal så ska hon få vara med matte varje dag Skrattande

De inger ett lugn och det känns bra när man arbetar då hon är med. ///  Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

CarolineO
0

Jag kan ju inte det här med healing direkt, men om jag ska länka till andevärlden och liknande hjälper det om jag har ett djur nära mig.    Vet inte varför, men jag upptäckte det på en kurs som hölls hemma hos mediumet. Hon hade en vovve och när jag skulle länka upp hade jag lite problem i början, så kom vovven och satte sig hos mig och plötsligt lossnade det!
Jag stänger gärna in mig i ett rum hemma, som uterummet och tar med kissen när jag ska göra ngt sådant.   Hon behöver inte ligga hos mig, men bara hon är där hjälper det.    Ungefär som om hon lånar ut lite av sina energier till hjälp… Vet inte om de kan det eller de t bara  e inbillning från min sida, men det hjälper iaf =0)

MariaJ
0

Katternas förmåga är enorm. Om det finns katter i hemmer så kan de jobba mycket på att rena och absorbera lägre energier. Jag är övertygad om att det som du känner är rätt CarolineO, då du också käner ett lugn och en trygghet att ha dem där. Jag tror också de kan hjälpa oss att öppna upp och det tror jag beror på deras öppna sinnen och lugna effekt på oss. Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

monkam
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en liten kattflicka sedan några veckor tillbaka och ja de kan lugna heala det är jag övertygad om min lilla Änglakatt får direktiv av änglarna när hon ska lägga sig på mitt bröst eller på min mage,man blir så lugn och känner sig varm och trygg.jag är på "G" att börja jobba hemma med healing och tarot och hon kommer absolut att få va med.

FiaH
0

# Låter underbart mysigt det du skriver, och vilken söting hon är, man bara smälter.

monkam
0

Ja hon är en skänk från ovan