Healing iFokus

Healing

Läst 275 ggr
majlar
1

God morgon 24 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla. Igår kom ett efterlängtat regn. Det är torrt  i skog och mark nu. Alla blommor och buskar slokade, idag är det liv och lust igen. Tänk vad förunderlig naturen är.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Jag ser inte skogen för alla trän

[GunillaF]
3

God morgon Majlar, god morgon alla andra som tittar in.

Härlig skog Majlar!

Solen skiner så fint här för tredje dagen i rad. Ska försöka ta mig ut och njuta av den en stund.

Sista kvinnonamnet i fruntimmersveckan som har namnsdag i dag. Gratis alla som heter Kristina eller Kerstin.

Ha en fin dag alla healers.☀️

_(Vill passa på att påminna om funktionen "Anmäl". Inte för att den brukar behövas så ofta inne här hos oss och vår sköna oas. Men om ni ser något som är mot skrivregler/påhopp eller annat stötande, så tveka inte , utan tryck på anmälknappen i det inlägget. Kappen finns längst ner i varje inlägg.)
_

Indiania
1

God morgon Majlar och Gunilla och ni som kommer!

I natt vaknade jag av åskan ett enda slag och sedan regnade det, skönt att det kom lite regn det var välbehövligt. Det ser ut att bli uppehåll under dagen.

Grattis alla som har namnsdag! Min dotter har tillnamnet Kristina efter min mormor.

Ha en härlig dag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sol69]
1

God morgon!

Här är det mulet, men inget regn.. fast skulle nog behövs lite väta uppifrån. Vi får väl se vad dagen har att bjuda på..

jag ska ta det lugnt idag och njuta av min lediga dag och handla lite.. Men inte göra några större grejer.

Ha en bra dag och njut av tillvaron..

Kram

daga
1

God morgon till en varm dag med lite lätta moln. Regnskurar och åska är utlovat i dag och det är välbehövligt för naturen. Önskar er alla en skön dag där ni befinner er.❤️

[Chakra]
1

God Förmiddag alla!

Har varit igång flera timmar.
Så vackra bilder i tråden!

Kaffe på verandan nu🙂Ha en fin dag!