Healing hjälp
Jag fick idag ett sorgligt mail från min bästa vän/syster/själsvän… Jag har under några dagar känt att något har varit tokigt och idag fick jag veta vad. Min bästa väninnas son har blivit inlagd på sjukhus i Ungern. Hans njurar har slutat fungera och han har ödem på olika ställen i kroppen. Jag ber nu om hjälp att skicka healing/styrka till honom och henne. Han går in under op idag runt 17 och hon vakar vid hans sida. Hans namn är Tomi och han är 8 år. Han är en underbar liten kille som alltid är glad och full av energi men nu vet dom inte vad som drabbat honom. Hans imunsystem bryter ner, njurarna fungerar inte som dom ska… Jag sänder allt vad jag kan och jag hoppas och önskar att han ska klara sig igenom detta.
Så jobbigt för din väninna, hennes son och alla andra nära.
Jag hoppas att din väninna bett om detta för man skickar inte healing till någon som inte bett om, eller vet om det och jag säger absout nej om det är någon som ligger med apparater/maskiner kopplad till sig för det finns fall där apparaterna påverkats av energierna och då så att de inte funkat som de ska.
Det är inte illa ment att jag inte skickar healing till den lille gossen, det är av välmening för att allt ska gå så bra som möjligt under op. Men jag sänder ut en önskan till universum, till alla skyddsänglar, hjälpare och guider att de ska vaka över gossen och att de ska ge styrka till både honom och hans anhöriga.❤️
Hej. Tack för att du är där och för ditt svar. Både min väninna och jag vet reglerna. Hon är en reiki healer och har bla jobbat på mig. Hon har gett mig sitt tillstånd. Han är inte uppkopplad, han ska opereras och det är under operationen som hon bett mig och alla hon känner att vara med och söker stöd på alla sätt för hennes son. Om han kommer att kopplas upp efter det vet varken hon eller jag. Jag har bett änglarna sitta hos honom och jag skickar värme och kärlek varken hon eller jag går in i kroppen på honom och mixtrar eftersom han befinner sig på sjukhus. Det är styrka, värme och kärlek vi ber om.
🙂
Jag sänder healing kl 20.00 ❤️och ber om styrka och kärlek till båda.
skickar
Tack ❤️
Skickar via hans guide, som får sköta om det för min del ❤️
Berätta gärna hur det går!