Godmorgon 15 juli
God morgon! Låter som ni har en trevlig dag framför er Indiania. Låt de goda vibbarnas känsla omsluta dig oh lev på den känslan länge sedan ;) Chakra visst är det skönt när man slipper folk om man vill ha det så?! Här är en mulen dag i dag. Jag funderar på att ta tillfället i akt och ge mig ut på en välbehövlig långrunda, minst en mil. Värmen gör det svårt att orka sådana pass. I övrigt blir det lite städ och plock idag. Sonens bästa kompis ska vara här ett par dagar då hans föräldrar ska iväg. Har en känsla av att det behövs provianterad, vet hur mycket en sjuåring full av liv äter ;) Ha en fin dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon Indiania, Chakra, Skogshumblan och ala andra som tittar in.
Dagen bjuder på molnigt väder så vi får se vad vi hittar på med barnbarnen. Badstraden blir det iaf inte.
Ha en fin dag allaesammans!🌺

Go'morron på er.
Så vackra blommor🙂
Var också vaken tidigt, redan kl 5, omöjligt att somna om.
Blir mest hemmapyssel idag, i kväll ska vi på familjeunderhållning med allsång och artistuppträdanden🙂
Ha en fin måndag och början på nya veckan🌺
God förmiddag till en mulen, lite kylig och mycket blåsig måndag. Efter en cykeltur till havet i motvind såg jag att i dag stormar hela havet och det är mäktiga krafter i rörelse. Sol är utlovat i eftermiddag.
Dagens vägledning från änglarna är i dag;
"Vi överöser dig med vår strålande kärleks välsignerlser. Öppna famnen och släpp taget om de utmaningar som du har hållit i ett krampaktigt grepp. Öppna händer, armar och hjärta för vår kärlek och assistans"
Önskar alla en fin dag.❤️
Morrn! Jag är både barn- och hundfri! 😃 Ettan är hos mormor och morfar med Albinpudeln, Tvåan är hos farfar (med pappa och hans familj) och Pixie är ju som sagt hos uppfödaren med sina valpar. Känns rätt märkligt, ungefär som när man varit ute och åkt skidor och sen tar av sig skidorna, när man går sådär konstigt. Eller som att behöva gå i rulltrappan för att den står still. Ja ni fattar… men det är skönt! Jag älskar att vara ensam och det har inte varit många timmar senaste åren som jag fått rå mig själv helt och hållet.
God morgon eller förmiddag kanske jag ska säga. Här skiner solen, men det är ändå lite kyliga vindar. Inte gör det mig nåt, då jag inte är så förtjust i värmen, om man inte är vida havet och badar förstårs.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈
Go'Morron allihop!
Och tack för alla härliga bilder igen - det är sommar i hela tråden!
Solen hittade hit idag igen, igår lovades regn, men icke, bara mul. Det behövs verkligen regn här, det börjar se höstlikt ut när björkar o aspar fäller gula löv. Behaglig temperatur, kring 20 grader, får vi i någon dag till, se'n väntas lite svalare väder. Håller det sig kring 18-20 grader är jag helnöjd!
Vet inte vilken tråd jag ska dra i först idag, Får fundera över det över en påtår… ;) Kommer att tänka på denna tråd…:
Ha en härlig sommarmåndag - med allt vad ni gör! ☀️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Hej på er alla! 
Känner mig lite mör men det är helt okay….
Hahaha, köpte en cykel för ett tag sedan och har börjat cykla till och från jobbet
Det ni
. Första dagarna trodde jag att jag skulle storkna,, jösses, ingen kondis. Allt eftersom dagarna har passerat så går det ju allt lättare,, men vet ni?
Idag på hemvägen så blev det så uppenbart för mig
Hur Egot den motsträviga delen inom mig tjattrar och håller på
Jag riktigt hörde min egen inre dialog,,
Pust och stånk
Åhh, så jobbigt, pust och suck!
Och trögt utav bara sjutton var det i motvinden.
Men så plötsligt så blev jag Medveten om vad som pågick där inne och som en i handvändning så trampade fötterna lätt som en plätt både i uppförs och nedförs backarna.
Motvinden blev en skön svalka och jag flög fram
Det var så himla fånigt barnsligt och samtidigt kunde jag bara le stort där på min cykel.
Hemresan blev riktigt nöjsam.

Åhh, Andon och Andina,, de är så ljuvligt goa och fina❤️
Dagens vägledning: Går rakt in i mig. Tack Daga❤️