Healing iFokus

Healing

Läst 352 ggr
MariaJ
0

Fördröjning vid utloggningarna

Jag vill bara göra er alla uppmärksamma på att ibland då man loggar ut, så kan det dröja innan man ser att personen är utloggad. Om ni skickar pm till mig, så bli inte besvikna på mig om det skulle dröja lite, för jag är kanske inte online då, även om det står så i er favoritruta.. Skrattande

Jag besvara ALLA inlägg i min pm-box så fort jag har möjlighet..

Ha det bra,, och tack för att ni förstår !!  Kram Maria:-)Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Tarotsanna
0

Gissar att någon klagat eftersom du skriver det här Flört Men jag har också förstått att det är en fördröjning som kan vara ganska lång!

Sanna

EwaKristina
0

Tror att det ligger på drygt en timme.Skadar nog inte att ta upp detta på ÖN oxå??!!/Ewa

Soffe
0

Tack för informationen! Glad

LisaL
0

Vad bra att detta togs upp. Det är nog ganska lång fördröjning, vet ibland att jag trott att Maria varit vid datorn men när jag ringt så har hon inte ens varit hemma.

Mvh Lisa

MariaJ
0

#1 Nejdå.. SkrattandeJag har inte fått ng klagomål ang detta. Skrattande

Jag tycker däremot att det är viktigt att alla ni som skriver pm till mig, ska veta att det ibland kanske man inte är inloggad…. trots att det visar så !

Jag är jätteglad för alla pm som jag får,

så fortsätt ni att pm:a Skrattande ///  Maria

Carpe Diem

Maria Johnsson

Tarotsanna
0

Fint av dig av svara på alla pm Skrattande Jag försöker svara på alla men ibland så missar jag nåt då jag kanske inte har tid att svara direkt och sen glöms det bort. Och jag får inte svar på alla jag skriver heller men det finns väl en mening med det också Fundersam

MariaJ
0

# 6 Jag också Tarotsanna..Generad Kan nog missa ng.. Men då är det inte med flit… då får ni skriva om igen !!! Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson