Helt otroligt!!!!! =)
Det var så här. Jag var ensam hemma och skulle iväg. Jag skulle ha på mig en tröja men jag hittade inte den. Jag letade och letade blev rätt irriterad rättare säkt ARG!! Jag hade bråttom.
Så jag ställde mig rakt up och ner och sa. Om jag nu ha en vägledare så Hjälp mig för f#n då. Var rätt irriterad som sakt. Jag slappnade av och släppte mina egena tankar. Då fick jag till mig väska ingen röst eller så, bara väska. Jag börja leta efter en väska och mycket riktigt där var den. Helt otrolig!! Jag har inte vetat vad jag skulle tro innan för det har aldrig hänt något sånt här.
Men nu vet jag att hon finns hos mig. Häftigt!!! Kram på er Karini 
Härligt att det funkade!
Visst är det. Jag är såå lycklig!!
Va bara tvungen att berätta.
Va roligt att du ville dela med dig, det var ju lättehäftig, klart man vill dela med sig, när något sådant händer.

Jättehärligt karini..
Detta var säkert din riktiga öppning för din mediala utveckling..Underbart !! Så nu är det dax !!
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Vilken härlig possitiv upplevelse du var med om. Hon finns där när du behöver hennes hjälp.

Jag har har oxå en vägledare som jag vet om. Ibland när jag inte hittar något som te x den gången nar jag letade efter hammaren. Då bad jag om hjälp, och bara några minuter efter gick jag direkt till tvättkorgen(ja inte vet jag hur hammaren hade kommit dit)……och där låg den. Man kan inte förklara man bara går till stället där saken ligger utan att tänka.
Jag blir lika förvånad och glad varje gång det händer.
Jag vet att min mormor är med mig, men om det är hon som är min vägledare eller om jag har flera ,vet jag inte.
kramiz
Jätteroligt Kullagulla. Man blir alltid lika glad när dom hjälper en…

Jag kan också berätta att för många år sen, så lånade jag ett par öronhängen av min dåvarande granne. Jag skulle iväg på kvällen, och ägde inte ng snygga själv, så hon lånade ut sina. Hon sa dock till mig på kvällen att jag skulle vara rädd om dom för hon skulle själv ha dom dagen efter då hon skulle på dop.
Sagt och gjort.. Jag hade dem på mig..
Jag kom hem frampå småtimmarna och tog ju av dom. Gick och lade mig och sov en stund. När jag vaknade så tänkte jag inte så mycket på det förren det ringde på dörren.. och min granne stod där och vill ha sina öronhänge.. Hur mycket jag än letade så hittade jag dem inte.
Hon gick, och jag tänkte då jag måste sätta mig och be om hjälp. Det var ju hennes finaste öronhänge och hon ville ju ha dom. Jag satte mig och mediterade och bad om hjälp.. Det enda jag fick till mig var… Dom ligger i papperskorgen.. Men jag tänkte då att -nej det gör dom inte.. Jag skulle ju aldrig ha slängt dem eller lagt dom där.. Detta klingade hela tiden.. Tillslut så gick jag till slasken .. och där låg dom. Helt otroligt ju !!!
Jag vet inte än i dag .. hur dom hamnat där.. Men hittade dom det gjorde jag iaf..
Så visst hjälper våra vägledare oss .. Detta är bara en gång av hundratals tillfälle som jag fått hjälp..
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör