8:e Juli - måndag
Hej och god morgon på er alla!
Det blåser lite kallare i dag än vad det gjorde i går, men det ser lovande ut för solen ännu så länge.
Ojojoj. vad 14 dagar går fort. I morgon är det dags att börja jobba igen i några veckar innan etapp 2 på semestern kommer igång.

God morgon. Här verkar sommarvärmen kommit för att stanna ett par dagar, härligt! Hade en jättetrevlig släktträff igår. God mat, mina 2 stora kusinbarn som är ca 20 år tog sig an mina kottar så vi såg knappt dem på hela dagen. Idag tar vi en loj dag till, åker kanske och badar när vädret nu är så fint :) Ha en trevlig dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon alla!
Vi skall kanske åka en dagstur till kusten i dag men jag är ju lite seg på morgonen.
Vilka söta små missar Daga! Är det mor och dotter eller?
Ha en fin start på veckan i det soliga vädret! 🌺
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon!
Har uppvaktat dottern på säng. Hon fyller 35 i dag och kom hem med sin lilla familj till mamsen så lägligt i gårkväll. I dag kommer hela stora tjocka släkten så här blir det livat med mycke folk.
Ha en finfin dag!🌺
God middag alla. Här skiner solen på folk och fä. Precis som det ska va. Ha en fin dag alla och var rädda om varann🌹
Go'Förmiddag allihop!
Vilka härliga bilder - tack! Och myyyysiga lata katter! 😃
Härligt med era 'stora födelsedagar', Skogis o Gunilla! Grattis till dig också, Gunilla, som varit mamma till din dotter i lika många år! 😉🌺
Idag är sommaren precis som jag vill ha den, lite lagom varm (20 grader), fläktande vindar och lite mul som far omkring på himlavalvet. (Gårdagen blev för varm, 31 grader o vindstilla - pusth…)
Önskar er en härlig sommardag - med eller utan stora familjesammanslutningar, semester, jobb, turer till mysiga ställen, eller "bara" hemmavid! ☀️😘
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing